F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hockenheim.
Grosser Preis Emirates von Deutschland 201822 lipca
Hockenheimring
Długość toru: 4,574 km
Liczba okrążeń: 67
Pełny dystans: 306,458 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,306 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,780 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,852 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.1344Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+671h32m29,8451
2.=77Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+67+0:04,5352
3.=7Kimi RaikkonenFerrari SF71H67+0:06,7322
4.=33Max VerstappenRed Bull RB1467+0:07,6543
5.227Nico HulkenbergRenault R.S.1867+0:26,6093
6.=8Romain GrosjeanHaas VF-1867+0:28,8713
7.311Sergio PerezForce India VJM1167+0:30,5561
8.731Esteban OconForce India VJM1167+0:31,7501
9.49Marcus EricssonSauber C3767+0:32,3621
10.628Brendon HartleyToro Rosso STR1367+0:34,1972
11.620Kevin MagnussenHaas VF-1867+0:34,9193
12.455Carlos SainzRenault R.S.1867+0:43,0693
13.52Stoffel VandoorneMcLaren MCL3367+0:46,6172
14.610Pierre GaslyToro Rosso STR13661 okr. (1 okr.)2
15.616Charles LeclercSauber C37661 okr. (01,792)3
16.514Fernando AlonsoMcLaren MCL3365skrzynia biegów 3
Niesklasyfikowani
18Lance StrollWilliams FW4153hamulce2
5Sebastian VettelFerrari SF71H51wypadek 1
35Siergiej SirotkinWilliams FW4151jednostka napędowa2
3Daniel RicciardoRed Bull RB1427jednostka napędowa0
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes W09 EQ Power+) - 1:15,545 na 66 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 198,789 km/h
 kara doliczenia 10 sekund za wyprzedzanie podczas neutralizacji

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 22.07.2018 17:14[!]
Forza... w przestworza :)

Kto był dziś najsłabszą osoba na torze? Vettel, który tradycyjnie pokazał że pod ciśnieniem a tym był dla niego deszcz wymięka, czy realizator który nic nie pokazał Jak HUL wyprzedzał MAG, jak GRO szarżował w końcówce pokonując masowo ERI, OCO i PER i wiele, wiele innych. Moim zdaniem jednak realizator. To był wyścig replayów.

Hamilton - wiatr w oczy, deszcz się nie pospieszył, ale i tak wygrał, w unikalnym stylu. Nie kibicuję mu, ale wolałbym aby to on zdobył majstra a nie ktoś, komu dziś przeszkodził rąbek spódnicy.
Bottas - niemrawo. Team Orders w końcówce było zrozumiałe, Merc potrzebuje punktów w walce z Ferrari.
Raikkonen - znów sprowadzony do roli pomagiera, Ferrari tak się boi, że specjalnie go ściąga tylko po to by przytrzymał Hamiltona i by Vettel mógł w spokoju wykonać swój zjazd. Potem RAI musi dać się wyprzedzić. Gdy Vettel daje ciała to stłamszony Raikkonen nie jest w stanie zrobić już nic. Bo i po co. Nauczono go przegrywać, więc robi to co umie najlepiej. Bezbarwny to mało powiedziane.
Verstappen - dziś niewidoczny, prawdopodobnie pojechał ile mógł, więcej się nie dało na tym torze.
Hulkenberg - ładny start, równa jazda, gdy spadł deszcz zaczął gonić Magnussena jak szalony, od razu widać kto ma jaja.
Grosjean - słaby start, ale świetna szarża w końcówce. Dziś Haas miał kolejny raz bolid "the best of the rest" i nici z tego wyszły.

Do wygranych zaliczam dziś Hamiltona, Hulkenberga, obu kierowców Force India (pomimo bączków Pereza) i Marcusa Ericssona.
Na minus Vettel i Sainz. No i taki zespół na "w" z dwoma kierowcami na "s". Pamięta ktoś ich jeszcze...? :(
krzysiek000, 22.07.2018 17:23[!]
Pech opuścił Hamiltona i od razu przeskoczył na Vettela. W sumie to i dobrze, bo dzięki temu nadal mamy wyrównaną walkę o tytuł.
Mickey, 22.07.2018 17:34[!]
poprawcie w końcu punkty za silverstone 1pkt dla pereza a nie gasliego!
Maciek znafca, 22.07.2018 23:12[!]
@krzydiek000 obudź się, mamy Grand prix Niemiec 2018 jaki pech? Najlepszy bolid, problemy rywali, pomagający 'kolega' z zespołu i jeszcze mnóstwo czasu przewagi. Każdy chciałby mieć tyle szczęścia. A on co? Wje.. się w bandę.
krzysiek000, 22.07.2018 23:56[!]
Cytat Maciek znafca :
@krzydiek000 obudź się, mamy Grand prix Niemiec 2018 jaki pech? Najlepszy bolid, problemy rywali, pomagający 'kolega' z zespołu i jeszcze mnóstwo czasu przewagi. Każdy chciałby mieć tyle szczęścia. A on co? Wje.. się w bandę.


Zdaję sobie sprawę, że administracja tego serwisu już dawno pozwoliła, aby kultura komentarzy zeszła na poziom Onetu, a uwaga poniżej jest już zwykłą formułką, którą nikt nie zawraca sobie głowy.
Ale nie zmienia to faktu, że jesteśmy w internecie i mimo wszystko jakaś kultura wypowiedzi powinna obowiązywać. Jak mam traktować na poważnie komentarz, który na dzień dobry mnie atakuje, bo jego autor się ze mną nie zgadza?
derwisz, 23.07.2018 03:06[!]
Vettel - kolejny raz dał do ręki argumenty tym którzy nie uważają go za kierowcę wybitnego.

Ricciardo- trwa seria awarii u Daniela. Troszkę dziwne ze ta fatalna passa nałozyła sie akurat na okres w którym ważą się losy nowego kontraktu Ricciardo.

Hammilton - wielki wygrany tego wyścigu, wielka klasa, determinacja, błędy rywali i dużo szczęścia przy doborze strategii dały nadspodziewanie dobry wynik.

Raikkonen - Tym razem zmusił szefów do jawnego wydania polecenia zespolowego w rezultacie którego oddal pozycje Vettelowi co było mocno niesmaczne.
Bottas - Podobna sprawa jak w przypadku Kimiego, ale tutaj wydaje sie, ze TO miało troszkę większe uzasadnienie bo jednak pozwolono Bottasowi na jedna próbę którą Lewis odparł. Dalsza bijatyka mogła doprowadzić do utraty obydwóch bolidów. No i obyło sie bez niesmaku związanego z oddawaniem pozycji.
marios76, 23.07.2018 08:33[!]
@derwisz Kimi glupi nie jest- to zachowanie, mimo, ze wykonal , bylo odpowiedzia na zepsucie strategii- czyli sciagniecie go do boksu wtedy, gdy bylo jasne ze wyjedzie tuz przed Lewisem, zeby go spowalniac. Natomiast pozniejszy placz Vettela, ze mimo tego jeszcze Kimi musi go przepuscic, gdzie nie podjal konkretnej proby wyprzedzania, to pokazanie braku jaj. Trafnie zauwazasz- Bottas zaatakowal, Hamilton odparl- proba byla- ok, chlopaki nie bijcie sie. Zalatwione z wieksza klasa. Niestety niektore rzeczy trzeba sobie na torze zalatwic, czy wywalczyc samemu. Vettel zrozumial w drugiej czesci wyscigu i sobie to zalatwil. Zeby nie bylo- kolejnym bledem, ktorych popelnil sporo. Pogon Lewisa skuteczna i nagrodzona. Reprymenda sluszna, Ricciardo autentycznie zal.
Realizator miernie przekazal calkiem fajny wyscig. Pogoda byla dla F1 IDEALNA.
villy, 23.07.2018 14:56[!]
Ale błagam was nie powtarzajcie bzdur po komentatorach. W którym momencie Raikkonen blokował Hamiltona. To już średnio interesujący się F1 wiedział, że skoro Raikkonen wyjechał na świeżych oponach przed Hamiltonem, to żadnej walki ani blokowania nie będzie i tak też było
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca