F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2019
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Meksyku
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2019
Klasyfikacje generalne 2019
Statystyki z sezonu 2019

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
myWorld Grosser Preis von Österreich 201930 czerwca
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 307,146 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:03,130 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:06,957 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2018
Największa średnia prędkość wyścigu:
225,266 km/h - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:04,838--34
2.5Sebastian VettelFerrari SF901:04,9820,1440,14423
3.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:04,9990,1610,01737
4.16Charles LeclercFerrari SF901:05,1410,3030,14226
5.33Max VerstappenRed Bull RB151:05,2600,4220,11930
6.10Pierre GaslyRed Bull RB151:05,3780,5400,11830
7.55Carlos SainzMcLaren MCL341:05,5020,6640,12434
8.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:05,8461,0080,34427
9.20Kevin MagnussenHaas VF-191:05,8761,0380,03027
10.4Lando NorrisMcLaren MCL341:06,1251,2870,24927
11.8Romain GrosjeanHaas VF-191:06,1351,2970,01020
12.26Daniił KwiatToro Rosso STR141:06,2721,4340,13729
13.23Alexander AlbonToro Rosso STR141:06,2851,4470,01332
14.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:06,3831,5450,09830
15.11Sergio PerezRacing Point RP191:06,4571,6190,07436
16.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:06,7081,8700,25130
17.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:06,7291,8910,02123
18.18Lance StrollRacing Point RP191:06,7561,9180,02729
19.63George RussellWilliams FW421:06,8051,9670,04928
20.88Robert KubicaWilliams FW421:07,6652,8270,86028
107% najlepszego czasu: 1:09,377

Embed from Getty Images

Po dość sztucznym i niezwykle nudnym torze Paul Ricard Formuła 1 szybko udała się z zdecydowanie inną scenerię. Tym razem kolej na malowniczo położony Red Bull Ring. To że kibice bardziej wolą klasyczne obiekty widać na trybunach już w pierwszym treningu.

Jest to kolejny weekend w upalnej Europie, w związku z czym można się spodziewać podobnych problemów z oponami jak we Francji. Początek pierwszego treningu nie obfitował w przejazdy, jednak na czele tabeli utrzymywało się Ferrari na pośrednich oponach z czasami na poziomie 1:06. Czas Ferrari przebił najpierw Verstappen,a chwilę później Mercedes, jednak na miękkich oponach.

Po przerwie związanej z koniecznością oddania pierwszego kompletu opon dla Pirelli na torze pojawili się Bottas i Leclerc. U Fina na początku sesji zdiagnozowano wyciek oleju, jednak szybko uporano się z usterką. Leclerc na świeżych pośrednich oponach wykręcił czas 1:05,409, jednak od razu pobił go Bottas na miękkich oponach – 1:05,299. Valtteri musiał uznać wyższość swojego partnera zespołowego, który zanotował czas 1:04,838

Kierowcy jak zwykle w pierwszym treningu zmagali się dość mocno z przyczepnością, jednak sytuacja powinna się poprawiać wraz z przebiegiem weekendu. Opony dostawały dość mocno w kość, jednak nie było tak źle jak we Francji. Najbardziej prawdopodobna strategia to w dalszym ciągu jeden pit stop, choć na niedzielę zapowiadany się prawdziwy upadł, co może nieco zmienić obraz rywalizacji.

Cała sesja przebiegała dość spokojnie, dopóki na agresywną tarkę wyjechał Nico Hulkenberg i urwał połowę przedniego skrzydła. Odłamki z uszkodzeń wylądowały w dość niebezpiecznym miejscu, przez co dyrekcja wyścigu zadecydowała o wywieszeniu czerwonej flagi. Sesja nie została już wznowiona, a na czele jak zwykle mieliśmy Mercedesa i Ferrari. Red Bull niestety nie był w stanie póki co nawiązać walki z czołówką. Walkę w tak zwanej reszcie stawki wygrał Sainz, jednak w związku z wymianą silnika i tak wystartuje w ten weekend z końca stawki.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 50°C
Temperatura powietrza: 29°C
Prędkość wiatru: 1,6 m/s
Wilgotność powietrza: 27%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca