F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2020
GP Austrii
GP Styrii
GP Węgier
GP Wielkiej Brytanii
GP 70-lecia
GP Hiszpanii
GP Belgii
GP Włoch
GP Toskanii
GP Rosji
GP Eifelu
GP Portugalii
GP Emilii-Romanii
GP Turcji
GP Bahrajnu
GP Sakhiru
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2020
Klasyfikacje generalne 2020
Statystyki z sezonu 2020

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Emirates 70th Anniversary Grand Prix 20209 sierpnia
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,303 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2020
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:27,097 - Max Verstappen (Red Bull), 2020
Największa średnia prędkość wyścigu:
226,441 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2019
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W11 EQ Performance1:25,606--22
2.77Valtteri BottasMercedes W11 EQ Performance1:25,7820,1760,17622
3.3Daniel RicciardoRenault R.S.201:26,4210,8150,63929
4.33Max VerstappenRed Bull RB161:26,4370,8310,01615
5.18Lance StrollRacing Point RP201:26,5010,8950,06424
6.27Nico HulkenbergRacing Point RP201:26,7461,1400,24526
7.16Charles LeclercFerrari SF10001:26,8121,2060,06632
8.4Lando NorrisMcLaren MCL351:26,8671,2610,05526
9.55Carlos SainzMcLaren MCL351:26,9181,3120,05124
10.31Esteban OconRenault R.S.201:26,9281,3220,01025
11.23Alexander AlbonRed Bull RB161:26,9601,3540,03225
12.26Daniił KwiatAlphaTauri AT011:27,0021,3960,04233
13.10Pierre GaslyAlphaTauri AT011:27,1281,5220,12631
14.5Sebastian VettelFerrari SF10001:27,1981,5920,07030
15.8Romain GrosjeanHaas VF-201:27,2941,6880,09628
16.63George RussellWilliams FW431:27,3201,7140,02631
17.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C391:27,5351,9290,21530
18.20Kevin MagnussenHaas VF-201:27,5821,9760,04728
19.6Nicholas LatifiWilliams FW431:27,6832,0770,10132
20.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C391:27,9552,3490,27226
107% najlepszego czasu: 1:31,598

Embed from Getty Images

Lewis Hamilton uzyskał najlepszy czas w drugim treningu przez Grand Prix 70-lecia. Sesja zakończyła się przedwcześnie po problemach technicznych w bolidach Vettela i Giovinazziego.

Drugi trening rozpoczął się pod zachmurzonym niebem. Kierowcy nie spieszyli się z wyjazdem na tor. Po blisko dziesięciu minutach, pierwszy mierzony czas ustanowił Kevin Magnussen. Chwilę później Duńczyk zgłosił problemy z rozgrzaniem tylnych opon. Po dwudziestu minutach na czele klasyfikacji znalazł się Valtteri Bottas.

Pierwsze pół godziny dało kierowcom okazje na dalsze testowanie opon pośrednich, jednak część z nich zdecydowała się na wybór miękkich. Jednym z nich był Lewis Hamilton, który pobił czas swojego zespołowego kolegi o zaledwie 0,006 sekundy. Kilka minut później "czerwone" Pirelli założył również Bottas. Dzięki nim Fin wrócił na czoło klasyfikacji.

Drugą część treningu zespoły wykorzystały w celu przeprowadzania symulacji wyścigowych. Hamilton ponownie poprawił czas Bottasa i wskoczył na pierwsze miejsce. Na pół godziny przed zakończeniem treningu na torze zrobiło się spokojnie. Za dwoma Mercedesami plasowali się Ricciardo, Verstappen oraz obaj kierowcy Racing Point. Klasyfikacja pierwszej szóstki nie zmieniła się do końca sesji.

Kierowcy z czasem zaczęli coraz śmielej wyjeżdżać na tor, a pogoda nie przeszkodziła im w symulacjach wyścigowych. Na dwadzieścia minut przed końcem FP2 na torze znalazła się cała stawka z wyjątkiem Verstappena. Mechanicy Red Bulla spędzili ten czas na chłodzeniu tylnych hamulców w bolidzie Holendra. Podobnie jak w pierwszym treningu, kierowcy narzekali na problemy z oponami.

Holender wyjechał na tor na kwadrans przed zakończeniem treningu. Wtedy na wymianę opon zjechał Leclerc. Kierowca Ferrari pozbył się w ten sposób kompletnie zużytego ogumienia. W krótką walkę o pozycję na torze wdali się Carlos Sainz oraz Daniił Kwiat, natomiast do swojego garażu wrócił Hulkenberg, zgłaszający problemy ze swoim fotelem. Niemiec wrócił jednak na tor na ostatnie minuty sesji.

Siedem minut przez zakończeniem treningu w zakręcie Copse zatrzymał się Sebastian Vettel. Kierowca Ferrari zgłosił przez radio awarię silnika. Niemiec stanął na poboczu, ale jego samochód zostawił plamę oleju na dawnej prostej startowej. Sesja została zneutralizowana za pomocą wirtualnego samochodu bezpieczeństwa.

Na dwie minuty przed końcem na poboczu zakrętu Becketts zatrzymał się Antonio Giovinazzi. Incydent spowodował wywieszenie czerwonej flagi, przez co sesja została przedwcześnie zakończona.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 36°C
Temperatura powietrza: 30°C
Prędkość wiatru: 1,0 m/s
Wilgotność powietrza: 35%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca