F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2021
GP Bahrajnu
GP Emilii-Romanii
GP Portugalii
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Francji
GP Styrii
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Rosji
GP Turcji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Kataru
GP Arabii Saudyjskiej
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2021
Klasyfikacje generalne 2021
Statystyki z sezonu 2021

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Paul Ricard.
Emirates Grand Prix de France 202120 czerwca
Circuit Paul Ricard
Długość toru: 5,862 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 310,686 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:28,319 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2019
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,740 - Sebastian Vettel (Ferrari), 2019
Największa średnia prędkość wyścigu:
220,553 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2019
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.33Max VerstappenRed Bull RB16B1:32,872--21
2.77Valtteri BottasMercedes F1 W12 E Performance1:32,8800,0080,00827
3.44Lewis HamiltonMercedes F1 W12 E Performance1:33,1250,2530,24523
4.14Fernando AlonsoAlpine A5211:33,3400,4680,21525
5.16Charles LeclercFerrari SF211:33,5500,6780,21023
6.31Esteban OconAlpine A5211:33,6850,8130,13523
7.10Pierre GaslyAlphaTauri AT021:33,6960,8240,01125
8.55Carlos SainzFerrari SF211:33,6980,8260,00224
9.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C411:33,7860,9140,08826
10.4Lando NorrisMcLaren MCL35M1:33,8220,9500,03624
11.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C411:33,8310,9590,00923
12.11Sergio PerezRed Bull RB16B1:33,9211,0490,09024
13.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT021:33,9551,0830,03425
14.3Daniel RicciardoMcLaren MCL35M1:34,0791,2070,12424
15.5Sebastian VettelAston Martin AMR211:34,4471,5750,36825
16.18Lance StrollAston Martin AMR211:34,6321,7600,18524
17.63George RussellWilliams FW43B1:35,2662,3940,63425
18.6Nicholas LatifiWilliams FW43B1:35,3312,4590,06525
19.47Mick Schumacher Haas VF-211:35,5122,6400,18124
20.9Nikita MazepinHaas VF-211:35,5512,6790,03923
107% najlepszego czasu: 1:39,373

Drugi trening na torze Paul Ricard odbył się przy tak samo dobrych warunkach atmosferycznych jak pierwszy. Wszyscy poza Charlesem Leclerkiem od razu zabrali się do pracy i wyjechali na tor.

Dominowały miękkie opony, a tempo nadawał Valtteri Bottas z czasem 1:32,880. Za nim plasował się Hamilton, ponownie tracąc 0,4 sekundy, a dalej mieliśmy Red Bulle ze stratą sekundy. Podobnie jak w porannym treningu, kierowcy zmagali się z wysokimi krawężnikami rozstawionymi na poboczach toru. Max Verstappen nawet uszkodził przednie skrzydło najeżdżając na jeden z nich.

Na torze ostatecznie pojawił się również Leclerc, jednak Monakijczyk poruszał się na twardej mieszance Pirelli. Pierwszym zawodnikiem na miękkim ogumieniu był Bottas, jednak nie poprawił swojego czasu. Hamilton za to nieco się zbliżył do Fina, jednak poprawa nie była zbyt duża. Bardzo mocno prezentowało się Alpine, a Alonso tracił tylko pół sekundy do Verstappena, który zanotował znacznie większy progres niż kierowcy Mercedesa na miękkich oponach. Mimo to przewaga nad Bottasem wynosiła zaledwie 0,008 sekundy.

Po testach ogumienia z czerwonym oznaczeniem przyszedł czas na bardzo krótkie przejazdy wyścigowe. Nie zmieniło to już kolejności w tabeli. Bottas meldował przez radio, iż tempo jest znaczenie lepsze niż rano, tymczasem Hamilton narzekał na ogólne zachowanie swojego Mercedesa. Poza tym był to spokojny piątek i w obu sesjach nie doszło do żadnych dramatów czy niespodzianek.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 47°C
Temperatura powietrza: 28°C
Prędkość wiatru: 0,6 m/s
Wilgotność powietrza: 43%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca