F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2003
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2003
Klasyfikacje generalne 2003
Statystyki z sezonu 2003

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monte Carlo.
Grand Prix de Monaco 20031 czerwca
Circuit de Monaco
Długość toru: 3,340 km
Liczba okrążeń: 78
Pełny dystans: 260,520 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie sobotnich treningów  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrataOkr.
1. 5David CoulthardMcLaren MP4-17D1:14,747--24
2. 3Juan Pablo MontoyaWilliams FW251:15,0980,3510,35129
3. 1Michael SchumacherFerrari F2003-GA1:15,2550,1570,50825
4. 4Ralf SchumacherWilliams FW251:15,3030,0480,55635
5. 7Jarno TrulliRenault R231:15,5170,2140,77031
6. 6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-17D1:15,6040,0870,85732
7. 2Rubens BarrichelloFerrari F2003-GA1:15,8610,2571,11430
8. 14Mark WebberJaguar R41:15,8860,0251,13939
9. 11Giancarlo FisichellaJordan EJ131:16,3110,4251,56427
10. 16Jacques VilleneuveBAR 0051:16,8100,4992,06334
11. 17Jenson ButtonBAR 0051:16,8950,0852,14827
12. 15Antonio PizzoniaJaguar R41:17,1130,2182,36639
13. 10Heinz-Harald FrentzenSauber C221:17,2320,1192,48538
14. 8Fernando AlonsoRenault R231:17,2900,0582,54321
15. 21Cristiano da MattaToyota TF1031:17,6860,3962,93938
16. 12Ralph FirmanJordan EJ131:17,9860,3003,23928
17. 20Olivier PanisToyota TF1031:18,1010,1153,35425
18. 9Nick HeidfeldSauber C221:18,1670,0663,42029
19. 19Jos VerstappenMinardi PS031:18,4250,2583,67832
20. 18Justin WilsonMinardi PS031:18,6060,1813,85929
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:19,979

Sobotnie treningi poprzedzające decydującą sesję kwalifikacyjną do Grand Prix Monako na pierwszej pozycji ukończył kierowca z zespołu McLaren – David Coulthard. Dzisiejsze treningi stały jednak pod znakiem kraksy innego reprezentanta Wysp Brytyjskich – Jensona Buttona, który na początku ostatniej z dwóch 45-minutowych sesji treningowych wpadł w poślizg zaraz za tunelem i z dużą siłą uderzył bokiem bolidu w barierę z opon. Wypadek wyglądał dosyć groźnie i w jego wyniku sesja została wstrzymana na około 15 minut. Służby ratunkowe dopiero po 10 minutach wyciągnęły z wraku bolidu kierowcę z zespołu B.A.R, który przez cały czas był przytomny. Według zapewnień szefa brytyjskiej stajni – Davida Richardsa Button na szczęście nie doznał poważniejszych obrażeń, ale nie wiadomo, czy otrzyma zgodę na udział w dzisiejszej sesji kwalifikacyjnej i co za tym idzie na udział w jutrzejszym wyścigu. Wszystko będzie zależeć od wyników szczegółowych badań, które Brytyjczyk przechodzi obecnie w pobliskim szpitalu. Kierowcą rezerwowym zespołu B.A.R jest Japończyk Takuma Sato.

Drugi czas uzyskał kierowca z zespołu Williams – Juan Pablo Montoya, tracąc do Coultharda 0.351 sekundy. Wygląda na to, że pomimo niezbyt udanego występu podczas czwartkowych kwalifikacji obaj kierowcy będą się jednak liczyć w walce o pole position. Na trzeciej i czwartej pozycji uplasowali się bracia Michael i Ralf Schumacherowie, mając już ponad pół sekundy straty do najszybszego kierowcy z zespołu McLaren. Jarno Trulli ponownie załapał się do pierwszej piątki, natomiast dla drugiego kierowcy Renault – Fernando Alonso, który przedwczoraj na kwalifikacjach wypadł wyjątkowo słabo, dzisiejszy dzień nie zaczął się zbyt dobrze, gdyż już podczas pierwszej sesji zaliczył on kraksę i ze względu na konieczność naprawy bolidu stracił sporo czasu. Hiszpan ostatecznie sklasyfikowany został na 14 pozycji, a do Coultharda miał już ponad dwie i pół sekundy straty. Na szóstej i siódmej pozycji znaleźli się drudzy kierowcy z zespołów McLaren i Ferrari – Kimi Raikkonen oraz Rubens Barrichello, przy czym Brazylijczyk miał już ponad sekundę straty do Szkota. Ponadto w pierwszej dziesiątce znaleźli się jeszcze Mark Webber (Jaguar), Giancarlo Fisichella (Jordan) i drugi kierowca z zespołu B.A.R – Jacques Villeneuve, który także zaliczył dzisiaj zderzenie z bandą, choć o wiele mniej groźne w skutkach w porównaniu z kraksą zespołowego partnera – Buttona, który sklasyfikowany został na 11 pozycji.

Oprócz kierowców Toyoty – Cristiano da Matty (15 pozycja) i Oliviera Panisa (17 pozycja), którzy nadal mieli problemy z uzyskiwaniem dobrych czasów na krętych uliczkach Monte Carlo, dosyć słabo wypadł dzisiaj również Nick Heidfeld (Sauber), plasując się tuż przed kierowcami z zespołu Minardi na 18 pozycji. Dzisiejsze treningi odbywały się przy słonecznej pogodzie, która będzie również towarzyszyła kierowcom zarówno podczas decydującej sesji kwalifikacyjnej, jak i niedzielnego wyścigu.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca