F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2021
GP Bahrajnu
GP Emilii-Romanii
GP Portugalii
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Francji
GP Styrii
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Rosji
GP Turcji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Kataru
GP Arabii Saudyjskiej
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2021
Klasyfikacje generalne 2021
Statystyki z sezonu 2021

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 202128 marca
Bahrain International Circuit
Długość toru: 5,412 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,238 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:27,264 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2020
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.33Max VerstappenRed Bull RB16B1:30,577--11
2.44Lewis HamiltonMercedes F1 W12 E Performance1:31,3160,7390,73914
3.10Pierre GaslyAlphaTauri AT021:31,5831,0060,26713
4.77Valtteri BottasMercedes F1 W12 E Performance1:31,8551,2780,27216
5.11Sergio PerezRed Bull RB16B1:31,9081,3310,05311
6.55Carlos SainzFerrari SF211:32,1081,5310,20016
7.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C411:32,2241,6470,11615
8.31Esteban OconAlpine A5211:32,4231,8460,19911
9.18Lance StrollAston Martin AMR211:32,4311,8540,00813
10.3Daniel RicciardoMcLaren MCL35M1:32,4771,9000,04612
11.16Charles LeclercFerrari SF211:32,4821,9050,00517
12.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C411:32,5001,9230,01811
13.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT021:32,7092,1320,20915
14.5Sebastian VettelAston Martin AMR211:32,7552,1780,04615
15.14Fernando AlonsoAlpine A5211:32,8202,2430,06515
16.4Lando NorrisMcLaren MCL35M1:32,8602,2830,04010
17.63George RussellWilliams FW43B1:33,3232,7460,46314
18.47Mick Schumacher Haas VF-211:33,4222,8450,09914
19.9Nikita MazepinHaas VF-211:33,6223,0450,20014
20.6Nicholas LatifiWilliams FW43B1:33,9593,3820,33716
107% najlepszego czasu: 1:36,917


Max Verstappen ponownie uzyskał najlepszy czas sesji treningowej przed GP Bahrajnu, podczas ostatniej sesji przed dzisiejszymi kwalifikacjami. Jego przewaga nad drugim w tabeli Lewisem Hamiltonem wyniosła aż 0,7s.

Pierwsze minuty sesji przebiegały w ciszy, ponieważ w zasadzie żaden kierowca nie kwapił się z wyjechaniem na tor, z wyjątkiem Yukiego Tsunody, który wykonał na początku tylko okrążenie instalacyjne.

Po dziesięciu minutach powoli na torze zaczęło pojawiać się więcej kierowców i pierwszym, który uzyskał czas okrążenia był Valtteri Bottas, jednak jego wynik szybko został anulowany przez sędziów za nieprzestrzeganie granic toru.

Na czterdzieści minut do końca sesji najlepszym wynikiem mógł pochwalić się Lewis Hamilton. Siedmiokrotny mistrz świata na miękkich oponach uzyskał 1:32,933s. Krótko po tym okrążeniu na torze przez chwilę pojawiła się żółta flaga, ponieważ Charles Leclerc obrócił swoje Ferrari w drugim zakręcie.

Max Verstappen, jadąc Red Bullem na twardych oponach, blisko upływu połowy czasu treningu, wskoczył na pierwsze miejsce w tabeli z czasem 1:32,617s. Na torze wciąż nie można było obserwować zbyt dużo akcji i na ten moment pomiarowe okrążenia ukończone miało tylko czternastu zawodników.

Problemy ze znalezieniem przyczepności miał także Nikita Mazepin. Rosjanin, wyjeżdżając z zakrętu numer siedem, wpadł w poślizg zatrzymując się na poboczu, jednak nie zgasił silnika i wrócił do garażu.

Sergio Perez w drugim Red Bullu także wyjechał na tor na twardej mieszance uzyskując piąty czas. 25 minut przed zakończeniem jazd najlepszy dotychczasowy rezultat, na miękkich oponach – 1:32,321s – wykręcił Pierre Gasly.

Obaj kierowcy Mercedesa ponownie pojawili się na torze, obaj na miękkim ogumieniu z celem wykręcenia szybkich kółek. Brytyjczyk objął prowadzenie z 1:31,316s, a Bottas uplasował się jedno miejsce za nim mając ponad pół sekundy straty.

Na dziesięć minut przed końcem sesji, szybkich przejazdów na miękkim ogumieniu spróbowali kierowcy Red Bulla. Perez wykręcił czas na poziomie Bottasa, natomiast Verstappen zdeklasował resztę stawki uzyskując 1:30,577s, co było ponad 0,7s lepszym czasem niż ten należący do Hamiltona.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 45°C
Temperatura powietrza: 37°C
Prędkość wiatru: 1,8 km/s
Wilgotność powietrza: 11%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca