|
|
|
|
|
|
Gran Premio d'Italia 1950 | 3 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 18 | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo 159 | | 2:00,000 | - | - | 189,000 | 7 |
2. | 12 | Raymond Sommer | Talbot-Lago T26C | | 2:10,200 | 10,200 | 10,200 | 174,194 | 37 |
= | 42 | Maurice Trintignant | Simca-Gordini T15 | | 2:10,200 | 10,200 | 0,000 | 174,194 | 0 |
4. | 58 | Louis Rosier | Talbot-Lago T26C | | 2:13,100 | 13,100 | 2,900 | 170,398 | 61 |
5. | 24 | Philippe Etancelin | Talbot-Lago T26C | | 2:13,300 | 13,300 | 0,200 | 170,143 | 65 |
6. | 64 | Henri Louveau | Talbot-Lago T26C-GS | | 2:15,000 | 15,000 | 1,700 | 168,000 | 5 |
7. | 56 | Pierre Levegh | Talbot-Lago T26C | | 2:15,300 | 15,300 | 0,300 | 167,627 | 7 |
8. | 2 | Johnny Claes | Talbot-Lago T26C | | 2:19,000 | 19,000 | 3,700 | 163,165 | 20 |
9. | 40 | Guy Mairesse | Talbot-Lago T26C | | 2:22,000 | 22,000 | 3,000 | 159,718 | 37 |
= | 30 | Prince Bira | Maserati 4CLT/50 | | 2:22,000 | 22,000 | 0,000 | 159,718 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 2:08,400 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|