|
|
|
|
|
|
Indianapolis International Motor Sweepstakes 1953 | 30 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:05,213 - Fred Agabashian (Kurtis Kraft), 1952 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:06,600 - Bill Vukovich (Kurtis Kraft), 1952 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 207,462 km/h - Troy Ruttman (Kuzma), 1952 |
| |
Średnie prędkości w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas wyścigu | Okr. | Średnia pręd. |
|
1. | 14 | Bill Vukovich | Kurtis Kraft 500A | | 3h53m01,690 | 200 | 207,168 km/h |
2. | 16 | Art Cross | Kurtis Kraft 4000 | | 3h56m32,560 | 200 | 204,090 km/h |
3. | 5 | Jack McGrath | Kurtis Kraft 4000 | | 4h00m51,330 | 200 | 200,436 km/h |
4. | 48 | Jimmy Daywalt | Kurtis Kraft 3000 | | 4h01m11,900 | 200 | 200,151 km/h |
5. | 12 | Ernie McCoy | Stevens | | 4h03m06,240 | 200 | 198,582 km/h |
6. | 3 | Sam Hanks | Kurtis Kraft 4000 | | 3h57m13,190 | 151 | 153,648 km/h |
7. | 2 | Jim Rathmann | Kurtis Kraft 500B | | 4h01m47,710 | 112 | 111,808 km/h |
8. | 59 | Fred Agabashian | Kurtis Kraft 500B | | 3h57m40,930 | 104 | 105,618 km/h |
= | 59 | Paul Russo | Kurtis Kraft 500B | | 3h57m40,930 | 96 | 97,494 km/h |
10. | 2 | Eddie Johnson | Kurtis Kraft 500B | | 4h01m47,710 | 88 | 87,849 km/h |
11. | 3 | Duane Carter | Kurtis Kraft 4000 | | 3h57m13,190 | 49 | 49,859 km/h |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|