|
|
|
|
|
|
British Grand Prix 1960 | 16 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:39,400 - Stirling Moss (Vanwall), 1958 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:40,800 - Mike Hawthorn (Ferrari), 1958 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 164,248 km/h - Peter Collins (Ferrari), 1958 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 4 | Graham Hill | BRM P48 | | 1:34,400 | - | - | 179,657 | 56 |
2. | 1 | Jack Brabham | Cooper T53 | | 1:35,000 | 0,600 | 0,600 | 178,522 | 56 |
3. | 9 | John Surtees | Lotus 18 | | 1:35,800 | 1,400 | 0,800 | 177,031 | 51 |
= | 7 | Innes Ireland | Lotus 18 | | 1:35,800 | 1,400 | 0,000 | 177,031 | 23 |
5. | 8 | Jim Clark | Lotus 18 | | 1:36,000 | 1,600 | 0,200 | 176,663 | 8 |
6. | 2 | Bruce McLaren | Cooper T53 | | 1:36,400 | 2,000 | 0,400 | 175,929 | 14 |
7. | 6 | Jo Bonnier | BRM P48 | | 1:36,800 | 2,400 | 0,400 | 175,202 | 3 |
8. | 12 | Tony Brooks | Cooper T51 | | 1:37,000 | 2,600 | 0,200 | 174,841 | 46 |
= | 5 | Dan Gurney | BRM P48 | | 1:37,000 | 2,600 | 0,000 | 174,841 | 5 |
10. | 10 | Phil Hill | Ferrari Dino 246 | | 1:37,200 | 2,800 | 0,200 | 174,481 | 66 |
11. | 3 | Chuck Daigh | Cooper T51 | | 1:37,800 | 3,400 | 0,600 | 173,411 | 7 |
12. | 11 | Wolfgang von Trips | Ferrari Dino 246 | | 1:38,000 | 3,600 | 0,200 | 173,057 | 46 |
13. | 15 | Henry Taylor | Cooper T51 | | 1:38,600 | 4,200 | 0,600 | 172,004 | 39 |
14. | 14 | Olivier Gendebien | Cooper T51 | | 1:38,800 | 4,400 | 0,200 | 171,656 | 29 |
= | 16 | Masten Gregory | Cooper T51 | | 1:38,800 | 4,400 | 0,000 | 171,656 | 58 |
16. | 23 | Jack Fairman | Cooper T51 | | 1:39,600 | 5,200 | 0,800 | 170,277 | 12 |
17. | 18 | Roy Salvadori | Aston Martin DBR5/250 | | 1:39,800 | 5,400 | 0,200 | 169,936 | 15 |
18. | 17 | Ian Burgess | Cooper T51 | | 1:40,000 | 5,600 | 0,200 | 169,596 | 41 |
19. | 24 | Lucien Bianchi | Cooper T51 | | 1:40,200 | 5,800 | 0,200 | 169,257 | 31 |
20. | 19 | Maurice Trintignant | Aston Martin DBR5/250 | | 1:41,000 | 6,600 | 0,800 | 167,917 | 32 |
21. | 26 | David Piper | Lotus 16 | | 1:41,200 | 6,800 | 0,200 | 167,585 | 31 |
22. | 25 | Brian Naylor | JBW 59 | | 1:42,400 | 8,000 | 1,200 | 165,621 | 33 |
23. | 21 | Gino Munaron | Cooper T51 | | 1:44,200 | 9,800 | 1,800 | 162,760 | 58 |
24. | 22 | Keith Greene | Cooper T45 | | 1:45,400 | 11,000 | 1,200 | 160,907 | 7 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:41,008 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|