|
|
|
|
|
|
Gran Premio d'Italia 1976 | 12 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 10 | Ronnie Peterson | March 761 | | 1:41,300 | - | - | 206,120 | 50 |
2. | 2 | Clay Regazzoni | Ferrari 312T2 | | 1:41,400 | 0,100 | 0,100 | 205,917 | 47 |
3. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS5 | | 1:41,500 | 0,200 | 0,100 | 205,714 | 48 |
4. | 1 | Niki Lauda | Ferrari 312T2 | | 1:42,100 | 0,800 | 0,600 | 204,505 | 45 |
5. | 3 | Jody Scheckter | Tyrrell P34 | | 1:42,200 | 0,900 | 0,100 | 204,305 | 47 |
6. | 16 | Tom Pryce | Shadow DN8 | | 1:42,500 | 1,200 | 0,300 | 203,707 | 47 |
= | 4 | Patrick Depailler | Tyrrell P34 | | 1:42,500 | 1,200 | 0,000 | 203,707 | 9 |
8. | 35 | Carlos Reutemann | Ferrari 312T2 | | 1:42,600 | 1,300 | 0,100 | 203,509 | 49 |
9. | 19 | Alan Jones | Surtees TS19 | | 1:42,700 | 1,400 | 0,100 | 203,311 | 47 |
10. | 22 | Jacky Ickx | Ensign N176 | | 1:43,000 | 1,700 | 0,300 | 202,718 | 17 |
= | 11 | James Hunt | McLaren M23 | | 1:43,000 | 1,700 | 0,000 | 202,718 | 7 |
12. | 9 | Vittorio Brambilla | March 761 | | 1:43,200 | 1,900 | 0,200 | 202,326 | 11 |
13. | 28 | John Watson | Penske PC4 | | 1:43,300 | 2,000 | 0,100 | 202,130 | 17 |
14. | 5 | Mario Andretti | Lotus 77 | | 1:43,400 | 2,100 | 0,100 | 201,934 | 21 |
15. | 34 | Hans-Joachim Stuck | March 761 | | 1:43,500 | 2,200 | 0,100 | 201,739 | 15 |
16. | 24 | Harald Ertl | Hesketh 308D | | 1:43,600 | 2,300 | 0,100 | 201,544 | 47 |
17. | 6 | Gunnar Nilsson | Lotus 77 | | 1:44,100 | 2,800 | 0,500 | 200,576 | 21 |
18. | 17 | Jean-Pierre Jarier | Shadow DN5B | | 1:44,400 | 3,100 | 0,300 | 200,000 | 17 |
19. | 7 | Rolf Stommelen | Brabham BT45 | | 1:44,600 | 3,300 | 0,200 | 199,618 | 21 |
= | 37 | Alessandro Pesenti-Rossi | Tyrrell 007 | | 1:44,600 | 3,300 | 0,000 | 199,618 | 20 |
21. | 30 | Emerson Fittipaldi | Copersucar FD04 | | 1:44,700 | 3,400 | 0,100 | 199,427 | 19 |
22. | 18 | Brett Lunger | Surtees TS19 | | 1:44,800 | 3,500 | 0,100 | 199,237 | 16 |
23. | 40 | Larry Perkins | Boro/Ensign N175 | | 1:45,200 | 3,900 | 0,400 | 198,479 | 8 |
24. | 8 | Carlos Pace | Brabham BT45 | | 1:46,000 | 4,700 | 0,800 | 196,981 | 4 |
25. | 38 | Henri Pescarolo | Surtees TS19 | | 1:46,100 | 4,800 | 0,100 | 196,795 | 14 |
26. | 12 | Jochen Mass | McLaren M23 | | 2:04,700 | 23,400 | 18,600 | 167,442 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:48,391 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|