|
|
|
|
|
|
John Player British Grand Prix 1977 | 16 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,360 - Tom Pryce (Shadow), 1975 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:20,900 - Clay Regazzoni (Ferrari), 1975 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 193,168 km/h - Emerson Fittipaldi (McLaren), 1975 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 1 | James Hunt | McLaren M26 | | 1:19,600 | - | - | 213,422 | 48 |
2. | 7 | John Watson | Brabham BT45B | | 1:19,630 | 0,030 | 0,030 | 213,342 | 55 |
3. | 6 | Gunnar Nilsson | Lotus 78 | | 1:19,660 | 0,060 | 0,030 | 213,261 | 68 |
4. | 20 | Jody Scheckter | Wolf WR1 | | 1:20,130 | 0,530 | 0,470 | 212,010 | 59 |
5. | 40 | Gilles Villeneuve | McLaren M23 | | 1:20,140 | 0,540 | 0,010 | 211,984 | 65 |
6. | 11 | Niki Lauda | Ferrari 312T2 | | 1:20,260 | 0,660 | 0,120 | 211,667 | 54 |
7. | 5 | Mario Andretti | Lotus 78 | | 1:20,340 | 0,740 | 0,080 | 211,456 | 50 |
8. | 2 | Jochen Mass | McLaren M26 | | 1:20,510 | 0,910 | 0,170 | 211,010 | 58 |
9. | 19 | Vittorio Brambilla | Surtees TS19 | | 1:20,580 | 0,980 | 0,070 | 210,827 | 58 |
10. | 8 | Hans-Joachim Stuck | Brabham BT45B | | 1:20,870 | 1,270 | 0,290 | 210,070 | 50 |
11. | 17 | Alan Jones | Shadow DN8 | | 1:21,190 | 1,590 | 0,320 | 209,243 | 55 |
12. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS7 | | 1:21,240 | 1,640 | 0,050 | 209,114 | 59 |
13. | 12 | Carlos Reutemann | Ferrari 312T2 | | 1:21,600 | 2,000 | 0,360 | 208,191 | 45 |
14. | 4 | Patrick Depailler | Tyrrell P34 | | 1:21,880 | 2,280 | 0,280 | 207,479 | 11 |
15. | 30 | Brett Lunger | McLaren M23 | | 1:21,990 | 2,390 | 0,110 | 207,201 | 58 |
16. | 34 | Jean-Pierre Jarier | Penske PC4 | | 1:22,060 | 2,460 | 0,070 | 207,024 | 39 |
17. | 28 | Emerson Fittipaldi | Copersucar F5 | | 1:22,420 | 2,820 | 0,360 | 206,120 | 18 |
18. | 27 | Patrick Neve | March 761 | | 1:22,540 | 2,940 | 0,120 | 205,820 | 50 |
= | 16 | Riccardo Patrese | Shadow DN8 | | 1:22,540 | 2,940 | 0,000 | 205,820 | 18 |
20. | 18 | Vern Schuppan | Surtees TS19 | | 1:22,780 | 3,180 | 0,240 | 205,223 | 21 |
21. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | Renault RS01 | | 1:23,010 | 3,410 | 0,230 | 204,655 | 10 |
22. | 10 | Ian Scheckter | March 761B | | 1:23,250 | 3,650 | 0,240 | 204,065 | 4 |
= | 3 | Ronnie Peterson | Tyrrell P34 | | 1:23,250 | 3,650 | 0,000 | 204,065 | 2 |
24. | 23 | Patrick Tambay | Ensign N177 | | 1:23,900 | 4,300 | 0,650 | 202,484 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:25,172 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|