|
|
|
|
|
|
Gran Premio d'Italia 1979 | 9 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:37,520 - Mario Andretti (Lotus), 1978 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:38,230 - Mario Andretti (Lotus), 1978 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 207,527 km/h - Niki Lauda (Brabham), 1978 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 28 | Clay Regazzoni | Williams FW07 | | 1:35,600 | - | - | 218,410 | 46 |
2. | 27 | Alan Jones | Williams FW07 | | 1:36,210 | 0,610 | 0,610 | 217,025 | 30 |
3. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | Renault RS11 | | 1:36,990 | 1,390 | 0,780 | 215,280 | 32 |
4. | 12 | Gilles Villeneuve | Ferrari 312T4 | | 1:37,030 | 1,430 | 0,040 | 215,191 | 42 |
5. | 5 | Niki Lauda | Brabham BT48 | | 1:37,140 | 1,540 | 0,110 | 214,947 | 48 |
6. | 1 | Mario Andretti | Lotus 79 | | 1:37,150 | 1,550 | 0,010 | 214,925 | 47 |
7. | 11 | Jody Scheckter | Ferrari 312T4 | | 1:37,200 | 1,600 | 0,050 | 214,815 | 34 |
8. | 4 | Jean-Pierre Jarier | Tyrrell 009 | | 1:37,430 | 1,830 | 0,230 | 214,308 | 45 |
9. | 3 | Didier Pironi | Tyrrell 009 | | 1:37,520 | 1,920 | 0,090 | 214,110 | 48 |
10. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS11 | | 1:37,560 | 1,960 | 0,040 | 214,022 | 32 |
11. | 14 | Emerson Fittipaldi | Copersucar F6A | | 1:37,580 | 1,980 | 0,020 | 213,978 | 46 |
12. | 2 | Carlos Reutemann | Lotus 79 | | 1:37,770 | 2,170 | 0,190 | 213,562 | 40 |
13. | 35 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179 | | 1:38,090 | 2,490 | 0,320 | 212,866 | 28 |
14. | 25 | Jacky Ickx | Ligier JS11 | | 1:38,200 | 2,600 | 0,110 | 212,627 | 34 |
15. | 16 | Rene Arnoux | Renault RS12 | | 1:38,350 | 2,750 | 0,150 | 212,303 | 11 |
16. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A2 | | 1:38,690 | 3,090 | 0,340 | 211,572 | 45 |
17. | 7 | John Watson | McLaren M29 | | 1:38,960 | 3,360 | 0,270 | 210,994 | 5 |
18. | 18 | Elio de Angelis | Shadow DN9 | | 1:39,650 | 4,050 | 0,690 | 209,533 | 31 |
= | 36 | Vittorio Brambilla | Alfa Romeo 177 | | 1:39,650 | 4,050 | 0,000 | 209,533 | 48 |
20. | 9 | Hans-Joachim Stuck | ATS D3 | | 1:40,200 | 4,600 | 0,550 | 208,383 | 28 |
21. | 20 | Keke Rosberg | Wolf WR8 | | 1:40,860 | 5,260 | 0,660 | 207,020 | 34 |
22. | 8 | Patrick Tambay | McLaren M29 | | 1:41,230 | 5,630 | 0,370 | 206,263 | 3 |
23. | 30 | Jochen Mass | Arrows A2 | | 1:48,270 | 12,670 | 7,040 | 192,851 | 2 |
24. | 6 | Nelson Piquet | Brabham BT48 | | 1:50,160 | 14,560 | 1,890 | 189,542 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:42,292 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|