|
|
|
|
|
|
Grand Prix Labatt du Canada 1981 | 27 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:27,328 - Nelson Piquet (Brabham), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:28,769 - Didier Pironi (Ligier), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 173,494 km/h - Alan Jones (Williams), 1980 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 5 | Nelson Piquet | | Brabham BT49C | | 1:29,211 | 177,960 |
2. | 2 | Carlos Reutemann | | Williams FW07C | | 1:29,359 | 177,665 |
3. | 1 | Alan Jones | | Williams FW07C | | 1:29,728 | 176,935 |
4. | 15 | Alain Prost | | Renault RE30 | | 1:29,908 | 176,581 |
5. | 12 | Nigel Mansell | | Lotus 87 | | 1:29,997 | 176,406 |
6. | 6 | Hector Rebaque | | Brabham BT49C | | 1:30,182 | 176,044 |
7. | 11 | Elio de Angelis | | Lotus 87 | | 1:30,231 | 175,948 |
8. | 16 | Rene Arnoux | | Renault RE30 | | 1:30,232 | 175,946 |
9. | 7 | John Watson | | McLaren MP4/1 | | 1:30,566 | 175,298 |
10. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS17 | | 1:30,705 | 175,029 |
11. | 27 | Gilles Villeneuve | | Ferrari 126CK | | 1:31,115 | 174,241 |
12. | 28 | Didier Pironi | | Ferrari 126CK | | 1:31,350 | 173,793 |
13. | 8 | Andrea de Cesaris | | McLaren MP4/1 | | 1:31,507 | 173,495 |
14. | 3 | Eddie Cheever | | Tyrrell 011 | | 1:31,547 | 173,419 |
15. | 23 | Bruno Giacomelli | | Alfa Romeo 179C | | 1:31,600 | 173,319 |
16. | 22 | Mario Andretti | | Alfa Romeo 179C | | 1:31,740 | 173,054 |
17. | 25 | Patrick Tambay | | Ligier JS17 | | 1:31,747 | 173,041 |
18. | 29 | Riccardo Patrese | | Arrows A3 | | 1:31,969 | 172,623 |
19. | 33 | Marc Surer | | Theodore TY01 | | 1:32,253 | 172,092 |
20. | 17 | Derek Daly | | March 811 | | 1:32,305 | 171,995 |
21. | 9 | Slim Borgudd | | ATS HGS | | 1:32,652 | 171,351 |
22. | 4 | Michele Alboreto | | Tyrrell 011 | | 1:32,709 | 171,246 |
23. | 32 | Jean-Pierre Jarier | | Osella FA1C | | 1:33,432 | 169,920 |
24. | 14 | Eliseo Salazar | | Ensign N180B | | 1:33,848 | 169,167 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 20 | Keke Rosberg | | Fittipaldi F8C | | 1:34,310 | 168,338 |
| 21 | Chico Serra | | Fittipaldi F8C | | 1:36,540 | 164,450 |
| 35 | Brian Henton | | Toleman TG181 | | 1:36,640 | 164,280 |
| 30 | Jacques Villeneuve Sr. | | Arrows A3 | | 1:36,720 | 164,144 |
| 36 | Derek Warwick | | Toleman TG181 | | 1:36,990 | 163,687 |
| 31 | Beppe Gabbiani | | Osella FA1B | | 1:37,490 | 162,847 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:35,456 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|