|
|
|
|
|
|
Grand Prix de Belgique 1981 | 17 maja |
|
|
|
Circuit Zolder | |
|
Długość toru: 4,262 km Liczba okrążeń: 54 Pełny dystans: 230,148 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,120 - Alan Jones (Williams), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:20,880 - Jacques Laffite (Ligier), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 186,402 km/h - Didier Pironi (Ligier), 1980 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 2 | Carlos Reutemann | Williams FW07C | | 1:23,300 | - | - | 184,192 | 37 |
2. | 1 | Alan Jones | Williams FW07C | | 1:23,400 | 0,100 | 0,100 | 183,971 | 18 |
3. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS17 | | 1:23,650 | 0,350 | 0,250 | 183,421 | 34 |
4. | 6 | Hector Rebaque | Brabham BT49C | | 1:23,740 | 0,440 | 0,090 | 183,224 | 34 |
5. | 3 | Eddie Cheever | Tyrrell 010 | | 1:24,210 | 0,910 | 0,470 | 182,202 | 34 |
6. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1 | | 1:24,360 | 1,060 | 0,150 | 181,878 | 46 |
7. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 81B | | 1:24,430 | 1,130 | 0,070 | 181,727 | 46 |
8. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 81 | | 1:24,500 | 1,200 | 0,070 | 181,576 | 35 |
9. | 27 | Gilles Villeneuve | Ferrari 126CK | | 1:24,650 | 1,350 | 0,150 | 181,255 | 40 |
10. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179C | | 1:24,730 | 1,430 | 0,080 | 181,083 | 37 |
11. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49C | | 1:24,750 | 1,450 | 0,020 | 181,041 | 7 |
12. | 28 | Didier Pironi | Ferrari 126CK | | 1:24,820 | 1,520 | 0,070 | 180,891 | 7 |
13. | 14 | Marc Surer | Ensign N180B | | 1:25,230 | 1,930 | 0,410 | 180,021 | 30 |
14. | 25 | Jean-Pierre Jabouille | Ligier JS17 | | 1:25,250 | 1,950 | 0,020 | 179,979 | 32 |
15. | 22 | Mario Andretti | Alfa Romeo 179C | | 1:25,820 | 2,520 | 0,570 | 178,784 | 29 |
16. | 20 | Keke Rosberg | Fittipaldi F8C | | 1:25,950 | 2,650 | 0,130 | 178,513 | 8 |
17. | 31 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1B | | 1:26,580 | 3,280 | 0,630 | 177,214 | 17 |
18. | 4 | Michele Alboreto | Tyrrell 010 | | 1:26,710 | 3,410 | 0,130 | 176,948 | 17 |
19. | 32 | Beppe Gabbiani | Osella FA1B | | 1:26,850 | 3,550 | 0,140 | 176,663 | 16 |
20. | 21 | Chico Serra | Fittipaldi F8C | | 1:26,890 | 3,590 | 0,040 | 176,582 | 16 |
21. | 8 | Andrea de Cesaris | McLaren M29F | | 1:27,000 | 3,700 | 0,110 | 176,359 | 5 |
22. | 15 | Alain Prost | Renault RE30 | | 1:41,440 | 18,140 | 14,440 | 151,254 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:29,131 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|