|
|
|
|
|
|
Toyota Grand Prix of Long Beach 1983 | 27 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 8 | Niki Lauda | McLaren MP4/1C | | 1:28,330 | - | - | 133,477 | 42 |
2. | 28 | Rene Arnoux | Ferrari 126C2B | | 1:28,370 | 0,040 | 0,040 | 133,416 | 62 |
3. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1C | | 1:28,652 | 0,322 | 0,282 | 132,992 | 41 |
4. | 15 | Alain Prost | Renault RE40 | | 1:28,717 | 0,387 | 0,065 | 132,894 | 67 |
5. | 3 | Michele Alboreto | Tyrrell 011 | | 1:29,032 | 0,702 | 0,315 | 132,424 | 70 |
6. | 25 | Jean-Pierre Jarier | Ligier JS21 | | 1:29,264 | 0,934 | 0,232 | 132,080 | 8 |
7. | 6 | Riccardo Patrese | Brabham BT52 | | 1:29,718 | 1,388 | 0,454 | 131,412 | 40 |
8. | 16 | Eddie Cheever | Renault RE30C | | 1:30,104 | 1,774 | 0,386 | 130,849 | 40 |
9. | 2 | Jacques Laffite | Williams FW08C | | 1:30,163 | 1,833 | 0,059 | 130,763 | 40 |
10. | 1 | Keke Rosberg | Williams FW08C | | 1:30,256 | 1,926 | 0,093 | 130,628 | 4 |
= | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT52 | | 1:30,256 | 1,926 | 0,000 | 130,628 | 41 |
12. | 30 | Alan Jones | Arrows A6 | | 1:30,261 | 1,931 | 0,005 | 130,621 | 37 |
13. | 27 | Patrick Tambay | Ferrari 126C2B | | 1:30,370 | 2,040 | 0,109 | 130,464 | 12 |
14. | 4 | Danny Sullivan | Tyrrell 011 | | 1:30,372 | 2,042 | 0,002 | 130,461 | 11 |
15. | 34 | Johnny Cecotto | Theodore N183 | | 1:30,382 | 2,052 | 0,010 | 130,446 | 40 |
16. | 29 | Marc Surer | Arrows A6 | | 1:30,617 | 2,287 | 0,235 | 130,108 | 18 |
17. | 33 | Roberto Guerrero | Theodore N183 | | 1:30,645 | 2,315 | 0,028 | 130,068 | 8 |
18. | 35 | Derek Warwick | Toleman TG183B | | 1:30,771 | 2,441 | 0,126 | 129,887 | 10 |
19. | 26 | Raul Boesel | Ligier JS21 | | 1:31,263 | 2,933 | 0,492 | 129,187 | 41 |
20. | 22 | Andrea de Cesaris | Alfa Romeo 183T | | 1:31,280 | 2,950 | 0,017 | 129,163 | 6 |
21. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 93T | | 1:31,344 | 3,014 | 0,064 | 129,073 | 27 |
22. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 92 | | 1:31,883 | 3,553 | 0,539 | 128,315 | 22 |
23. | 23 | Mauro Baldi | Alfa Romeo 183T | | 1:32,185 | 3,855 | 0,302 | 127,895 | 19 |
24. | 17 | Eliseo Salazar | RAM 01 | | 1:32,506 | 4,176 | 0,321 | 127,451 | 22 |
25. | 36 | Bruno Giacomelli | Toleman TG183B | | 1:33,512 | 5,182 | 1,006 | 126,080 | 5 |
26. | 9 | Manfred Winkelhock | ATS D6 | | 1:33,792 | 5,462 | 0,280 | 125,704 | 3 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:34,513 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|