|
|
|
|
|
|
Dallas Grand Prix 1984 | 8 lipca |
|
|
|
Fair Park | |
|
Długość toru: 3,901 km Liczba okrążeń: 67 Pełny dystans: 261,367 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 8 | Niki Lauda | McLaren MP4/2 | | 1:45,353 | - | - | 133,300 | 22 |
2. | 28 | Rene Arnoux | Ferrari 126C4 | | 1:45,545 | 0,192 | 0,192 | 133,058 | 38 |
3. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 95T | | 1:45,593 | 0,240 | 0,048 | 132,997 | 9 |
4. | 16 | Derek Warwick | Renault RE50 | | 1:45,648 | 0,295 | 0,055 | 132,928 | 8 |
5. | 7 | Alain Prost | McLaren MP4/2 | | 1:45,976 | 0,623 | 0,328 | 132,517 | 23 |
6. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 95T | | 1:46,042 | 0,689 | 0,066 | 132,434 | 26 |
7. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW09 | | 1:46,104 | 0,751 | 0,062 | 132,357 | 9 |
8. | 15 | Patrick Tambay | Renault RE50 | | 1:46,373 | 1,020 | 0,269 | 132,022 | 16 |
9. | 19 | Ayrton Senna | Toleman TG184 | | 1:46,419 | 1,066 | 0,046 | 131,965 | 39 |
10. | 1 | Nelson Piquet | Brabham BT53 | | 1:46,502 | 1,149 | 0,083 | 131,862 | 37 |
11. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 126C4 | | 1:46,716 | 1,363 | 0,214 | 131,598 | 34 |
12. | 26 | Andrea de Cesaris | Ligier JS23 | | 1:47,341 | 1,988 | 0,625 | 130,832 | 8 |
13. | 20 | Johnny Cecotto | Toleman TG184 | | 1:47,827 | 2,474 | 0,486 | 130,242 | 24 |
14. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A7 | | 1:48,229 | 2,876 | 0,402 | 129,758 | 13 |
15. | 2 | Corrado Fabi | Brabham BT53 | | 1:48,361 | 3,008 | 0,132 | 129,600 | 10 |
16. | 5 | Jacques Laffite | Williams FW09 | | 1:48,532 | 3,179 | 0,171 | 129,396 | 34 |
17. | 24 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1F | | 1:48,604 | 3,251 | 0,072 | 129,310 | 22 |
18. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 184T | | 1:49,010 | 3,657 | 0,406 | 128,829 | 8 |
19. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 184T | | 1:50,274 | 4,921 | 1,264 | 127,352 | 8 |
20. | 17 | Marc Surer | Arrows A7 | | 1:50,374 | 5,021 | 0,100 | 127,236 | 7 |
21. | 14 | Manfred Winkelhock | ATS D7 | | 1:50,549 | 5,196 | 0,175 | 127,035 | 32 |
22. | 21 | Huub Rothengatter | Spirit 101 | | 1:51,347 | 5,994 | 0,798 | 126,125 | 9 |
23. | 10 | Jonathan Palmer | RAM 02 | | 1:52,958 | 7,605 | 1,611 | 124,326 | 7 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:52,728 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|