|
|
|
|
|
|
Gran Premio di San Marino 1985 | 5 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:28,517 - Nelson Piquet (Brabham), 1984 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:33,275 - Nelson Piquet (Brabham), 1984 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 187,733 km/h - Didier Pironi (Ferrari), 1982 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 156/85 | | 1:30,961 | - | - | 199,470 | 29 |
2. | 28 | Stefan Johansson | Ferrari 156/85 | | 1:31,017 | 0,056 | 0,056 | 199,347 | 56 |
3. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 97T | | 1:31,411 | 0,450 | 0,394 | 198,488 | 55 |
4. | 7 | Nelson Piquet | Brabham BT54 | | 1:31,424 | 0,463 | 0,013 | 198,460 | 50 |
5. | 12 | Ayrton Senna | Lotus 97T | | 1:31,549 | 0,588 | 0,125 | 198,189 | 37 |
6. | 1 | Niki Lauda | McLaren MP4/2B | | 1:32,198 | 1,237 | 0,649 | 196,794 | 25 |
7. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A8 | | 1:33,448 | 2,487 | 1,250 | 194,161 | 47 |
8. | 15 | Patrick Tambay | Renault RE60 | | 1:33,514 | 2,553 | 0,066 | 194,024 | 55 |
9. | 16 | Derek Warwick | Renault RE60 | | 1:33,702 | 2,741 | 0,188 | 193,635 | 45 |
10. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW10 | | 1:33,891 | 2,930 | 0,189 | 193,245 | 33 |
11. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW10 | | 1:34,084 | 3,123 | 0,193 | 192,849 | 20 |
12. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 185T | | 1:34,128 | 3,167 | 0,044 | 192,759 | 34 |
13. | 10 | Philippe Alliot | RAM 03 | | 1:35,013 | 4,052 | 0,885 | 190,963 | 20 |
14. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS25 | | 1:35,245 | 4,284 | 0,232 | 190,498 | 20 |
15. | 25 | Andrea de Cesaris | Ligier JS25 | | 1:35,856 | 4,895 | 0,611 | 189,284 | 8 |
16. | 17 | Gerhard Berger | Arrows A8 | | 1:36,239 | 5,278 | 0,383 | 188,531 | 3 |
17. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 185T | | 1:36,422 | 5,461 | 0,183 | 188,173 | 3 |
18. | 9 | Manfred Winkelhock | RAM 03 | | 1:36,708 | 5,747 | 0,286 | 187,616 | 8 |
19. | 24 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1G | | 1:36,858 | 5,897 | 0,150 | 187,326 | 26 |
20. | 3 | Martin Brundle | Tyrrell 012 | | 1:37,887 | 6,926 | 1,029 | 185,357 | 51 |
21. | 29 | Pierluigi Martini | Minardi M185 | | 1:38,203 | 7,242 | 0,316 | 184,760 | 14 |
22. | 4 | Stefan Bellof | Tyrrell 012 | | 1:38,437 | 7,476 | 0,234 | 184,321 | 3 |
23. | 8 | Francois Hesnault | Brabham BT54 | | 1:38,906 | 7,945 | 0,469 | 183,447 | 3 |
24. | 21 | Mauro Baldi | Spirit 101D | | 1:39,686 | 8,725 | 0,780 | 182,012 | 4 |
|
Zdyskwalifikowani | |
| 2 | Alain Prost | McLaren MP4/2B | | 1:31,925 | 0,964 | - | 197,378 | 26 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:37,328 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|