|
|
|
|
|
|
Grand Prix Labatt du Canada 1985 | 16 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:25,442 - Nelson Piquet (Brabham), 1984 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:28,323 - Didier Pironi (Ferrari), 1982 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 174,086 km/h - Nelson Piquet (Brabham), 1984 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 12 | Ayrton Senna | Lotus 97T | | 1:27,445 | - | - | 181,554 | 45 |
2. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW10 | | 1:27,611 | 0,166 | 0,166 | 181,210 | 51 |
3. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 185T | | 1:28,481 | 1,036 | 0,870 | 179,428 | 64 |
4. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 156/85 | | 1:28,637 | 1,192 | 0,156 | 179,113 | 28 |
5. | 28 | Stefan Johansson | Ferrari 156/85 | | 1:28,651 | 1,206 | 0,014 | 179,084 | 44 |
6. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/2B | | 1:28,755 | 1,310 | 0,104 | 178,874 | 64 |
7. | 15 | Patrick Tambay | Renault RE60 | | 1:28,863 | 1,418 | 0,108 | 178,657 | 46 |
8. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 97T | | 1:29,156 | 1,711 | 0,293 | 178,070 | 38 |
9. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW10 | | 1:29,331 | 1,886 | 0,175 | 177,721 | 50 |
10. | 25 | Andrea de Cesaris | Ligier JS25 | | 1:30,700 | 3,255 | 1,369 | 175,039 | 45 |
11. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS25 | | 1:30,324 | 2,879 | - | 175,767 | 54 |
12. | 1 | Niki Lauda | McLaren MP4/2B | | 1:30,433 | 2,988 | 0,109 | 175,555 | 29 |
13. | 16 | Derek Warwick | Renault RE60 | | 1:31,367 | 3,922 | 0,934 | 173,761 | 22 |
14. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A8 | | 1:31,688 | 4,243 | 0,321 | 173,152 | 6 |
15. | 17 | Gerhard Berger | Arrows A8 | | 1:31,735 | 4,290 | 0,047 | 173,064 | 15 |
16. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 185T | | 1:31,978 | 4,533 | 0,243 | 172,606 | 24 |
17. | 8 | Marc Surer | Brabham BT54 | | 1:32,286 | 4,841 | 0,308 | 172,030 | 40 |
18. | 10 | Philippe Alliot | RAM 03 | | 1:32,325 | 4,880 | 0,039 | 171,958 | 25 |
19. | 3 | Martin Brundle | Tyrrell 012 | | 1:32,485 | 5,040 | 0,160 | 171,660 | 55 |
20. | 4 | Stefan Bellof | Tyrrell 012 | | 1:33,085 | 5,640 | 0,600 | 170,554 | 56 |
21. | 9 | Manfred Winkelhock | RAM 03 | | 1:33,690 | 6,245 | 0,605 | 169,452 | 4 |
22. | 24 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1G | | 1:35,136 | 7,691 | 1,446 | 166,877 | 5 |
23. | 19 | Teo Fabi | Toleman TG185 | | 1:35,539 | 8,094 | 0,403 | 166,173 | 2 |
24. | 29 | Pierluigi Martini | Minardi M185 | | 1:36,757 | 9,312 | 1,218 | 164,081 | 7 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:33,566 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|