|
|
|
|
|
|
Detroit Grand Prix 1985 | 23 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:40,980 - Nelson Piquet (Brabham), 1984 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:46,221 - Derek Warwick (Renault), 1984 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 131,437 km/h - Nelson Piquet (Brabham), 1984 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 12 | Ayrton Senna | Lotus 97T | | 1:45,612 | - | - | 137,132 | 51 |
2. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW10 | | 1:47,311 | 1,699 | 1,699 | 134,961 | 58 |
3. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 156/85 | | 1:47,518 | 1,906 | 0,207 | 134,701 | 43 |
4. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 97T | | 1:47,572 | 1,960 | 0,054 | 134,634 | 43 |
5. | 28 | Stefan Johansson | Ferrari 156/85 | | 1:47,797 | 2,185 | 0,225 | 134,353 | 56 |
6. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 185T | | 1:47,916 | 2,304 | 0,119 | 134,204 | 33 |
7. | 7 | Nelson Piquet | Brabham BT54 | | 1:48,045 | 2,433 | 0,129 | 134,044 | 40 |
8. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW10 | | 1:48,241 | 2,629 | 0,196 | 133,801 | 6 |
9. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A8 | | 1:48,554 | 2,942 | 0,313 | 133,416 | 6 |
10. | 4 | Stefan Bellof | Tyrrell 012 | | 1:48,681 | 3,069 | 0,127 | 133,260 | 12 |
11. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS25 | | 1:48,702 | 3,090 | 0,021 | 133,234 | 6 |
12. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/2B | | 1:49,001 | 3,389 | 0,299 | 132,869 | 8 |
13. | 3 | Martin Brundle | Tyrrell 012 | | 1:49,073 | 3,461 | 0,072 | 132,781 | 15 |
14. | 16 | Derek Warwick | Renault RE60 | | 1:49,485 | 3,873 | 0,412 | 132,281 | 4 |
15. | 1 | Niki Lauda | McLaren MP4/2B | | 1:49,489 | 3,877 | 0,004 | 132,276 | 6 |
16. | 25 | Andrea de Cesaris | Ligier JS25 | | 1:49,603 | 3,991 | 0,114 | 132,139 | 57 |
17. | 15 | Patrick Tambay | Renault RE60 | | 1:49,931 | 4,319 | 0,328 | 131,744 | 6 |
18. | 8 | Marc Surer | Brabham BT54 | | 1:49,998 | 4,386 | 0,067 | 131,664 | 5 |
19. | 17 | Gerhard Berger | Arrows A8 | | 1:50,576 | 4,964 | 0,578 | 130,976 | 21 |
20. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 185T | | 1:50,729 | 5,117 | 0,153 | 130,795 | 6 |
21. | 19 | Teo Fabi | Toleman TG185 | | 1:51,211 | 5,599 | 0,482 | 130,228 | 3 |
22. | 10 | Philippe Alliot | RAM 03 | | 1:53,752 | 8,140 | 2,541 | 127,319 | 6 |
23. | 29 | Pierluigi Martini | Minardi M185 | | 1:55,446 | 9,834 | 1,694 | 125,451 | 7 |
24. | 9 | Manfred Winkelhock | RAM 03 | | 1:55,649 | 10,037 | 0,203 | 125,231 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:53,005 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|