|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1985 | 4 sierpnia |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 4,542 km Liczba okrążeń: 67 Pełny dystans: 304,314 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:18,871 - Nelson Piquet (Brabham), 1984 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:23,146 - Michele Alboreto (Ferrari), 1984 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 191,751 km/h - Alain Prost (McLaren), 1984 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 1 | Niki Lauda | McLaren MP4/2B | | 1:22,806 | - | - | 197,464 | 53 |
2. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW10 | | 1:23,481 | 0,675 | 0,675 | 195,867 | 59 |
3. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A8 | | 1:23,652 | 0,846 | 0,171 | 195,467 | 57 |
4. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/2B | | 1:23,810 | 1,004 | 0,158 | 195,098 | 51 |
5. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 156/85 | | 1:24,112 | 1,306 | 0,302 | 194,398 | 57 |
6. | 28 | Stefan Johansson | Ferrari 156/85 | | 1:24,185 | 1,379 | 0,073 | 194,229 | 16 |
7. | 12 | Ayrton Senna | Lotus 97T | | 1:24,270 | 1,464 | 0,085 | 194,033 | 20 |
8. | 19 | Teo Fabi | Toleman TG185 | | 1:24,354 | 1,548 | 0,084 | 193,840 | 25 |
9. | 3 | Stefan Bellof | Tyrrell 014 | | 1:24,476 | 1,670 | 0,122 | 193,560 | 54 |
10. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW10 | | 1:24,486 | 1,680 | 0,010 | 193,537 | 5 |
11. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 97T | | 1:24,515 | 1,709 | 0,029 | 193,471 | 33 |
12. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS25 | | 1:24,820 | 2,014 | 0,305 | 192,775 | 36 |
13. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 184T | | 1:24,937 | 2,131 | 0,117 | 192,510 | 39 |
14. | 7 | Nelson Piquet | Brabham BT54 | | 1:25,132 | 2,326 | 0,195 | 192,069 | 19 |
15. | 15 | Patrick Tambay | Renault RE60B | | 1:25,502 | 2,696 | 0,370 | 191,238 | 18 |
16. | 17 | Gerhard Berger | Arrows A8 | | 1:25,555 | 2,749 | 0,053 | 191,119 | 5 |
17. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 184T | | 1:25,854 | 3,048 | 0,299 | 190,454 | 5 |
18. | 8 | Marc Surer | Brabham BT54 | | 1:26,204 | 3,398 | 0,350 | 189,680 | 6 |
19. | 16 | Derek Warwick | Renault RE60B | | 1:26,496 | 3,690 | 0,292 | 189,040 | 5 |
20. | 9 | Manfred Winkelhock | RAM 03 | | 1:26,691 | 3,885 | 0,195 | 188,615 | 7 |
21. | 4 | Martin Brundle | Tyrrell 012 | | 1:28,197 | 5,391 | 1,506 | 185,394 | 63 |
22. | 29 | Pierluigi Martini | Minardi M185 | | 1:28,341 | 5,535 | 0,144 | 185,092 | 38 |
23. | 10 | Philippe Alliot | RAM 03 | | 1:28,424 | 5,618 | 0,083 | 184,918 | 7 |
24. | 14 | Francois Hesnault | Renault RE60 | | 1:28,671 | 5,865 | 0,247 | 184,403 | 6 |
25. | 24 | Huub Rothengatter | Osella FA1G | | 1:29,263 | 6,457 | 0,592 | 183,180 | 31 |
26. | 30 | Jonathan Palmer | Zakspeed 841 | | 1:30,543 | 7,737 | 1,280 | 180,590 | 5 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:28,602 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|