|
|
|
|
|
|
Grande Premio de Portugal 1986 | 21 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:21,007 - Ayrton Senna (Lotus), 1985 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:22,996 - Niki Lauda (McLaren), 1984 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 180,541 km/h - Alain Prost (McLaren), 1984 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW11 | | 1:20,943 | - | - | 193,469 | 53 |
2. | 1 | Alain Prost | McLaren MP4/2C | | 1:21,092 | 0,149 | 0,149 | 193,114 | 61 |
3. | 6 | Nelson Piquet | Williams FW11 | | 1:21,100 | 0,157 | 0,008 | 193,095 | 60 |
4. | 12 | Ayrton Senna | Lotus 98T | | 1:21,283 | 0,340 | 0,183 | 192,660 | 60 |
5. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari F1-86 | | 1:22,073 | 1,130 | 0,790 | 190,806 | 58 |
6. | 2 | Keke Rosberg | McLaren MP4/2C | | 1:22,242 | 1,299 | 0,169 | 190,414 | 36 |
7. | 28 | Stefan Johansson | Ferrari F1-86 | | 1:22,347 | 1,404 | 0,105 | 190,171 | 50 |
8. | 19 | Teo Fabi | Benetton B186 | | 1:22,999 | 2,056 | 0,652 | 188,677 | 53 |
9. | 11 | Johnny Dumfries | Lotus 98T | | 1:23,737 | 2,794 | 0,738 | 187,014 | 49 |
10. | 20 | Gerhard Berger | Benetton B186 | | 1:23,850 | 2,907 | 0,113 | 186,762 | 26 |
11. | 16 | Patrick Tambay | Lola THL2 | | 1:23,889 | 2,946 | 0,039 | 186,675 | 59 |
12. | 7 | Riccardo Patrese | Brabham BT55 | | 1:24,243 | 3,300 | 0,354 | 185,891 | 36 |
13. | 17 | Christian Danner | Arrows A8 | | 1:24,268 | 3,325 | 0,025 | 185,836 | 64 |
14. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A8 | | 1:24,350 | 3,407 | 0,082 | 185,655 | 52 |
15. | 25 | Rene Arnoux | Ligier JS27 | | 1:24,356 | 3,413 | 0,006 | 185,642 | 53 |
16. | 26 | Philippe Alliot | Ligier JS27 | | 1:24,516 | 3,573 | 0,160 | 185,290 | 38 |
17. | 14 | Jonathan Palmer | Zakspeed 861 | | 1:24,947 | 4,004 | 0,431 | 184,350 | 37 |
18. | 8 | Derek Warwick | Brabham BT55 | | 1:25,113 | 4,170 | 0,166 | 183,991 | 18 |
19. | 15 | Alan Jones | Lola THL2 | | 1:25,681 | 4,738 | 0,568 | 182,771 | 6 |
20. | 23 | Andrea de Cesaris | Minardi M186 | | 1:26,034 | 5,091 | 0,353 | 182,021 | 28 |
21. | 4 | Philippe Streiff | Tyrrell 015 | | 1:26,242 | 5,299 | 0,208 | 181,582 | 27 |
22. | 3 | Martin Brundle | Tyrrell 015 | | 1:26,612 | 5,669 | 0,370 | 180,806 | 15 |
23. | 31 | Ivan Capelli | AGS JH21C | | 1:27,861 | 6,918 | 1,249 | 178,236 | 6 |
24. | 24 | Alessandro Nannini | Minardi M185B | | 1:27,910 | 6,967 | 0,049 | 178,137 | 4 |
25. | 29 | Huub Rothengatter | Zakspeed 861 | | 1:28,397 | 7,454 | 0,487 | 177,155 | 7 |
26. | 21 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1G | | 1:30,016 | 9,073 | 1,619 | 173,969 | 3 |
27. | 22 | Allen Berg | Osella FA1F | | 1:30,477 | 9,534 | 0,461 | 173,083 | 34 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:26,609 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|