|
|
|
|
|
|
Gran Premio d'Italia 1988 | 11 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:23,460 - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,796 - Ayrton Senna (Lotus), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 232,636 km/h - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari F1-87/88C | | 1:29,070 | - | - | 234,422 | 44 |
2. | 28 | Gerhard Berger | Ferrari F1-87/88C | | 1:29,113 | 0,043 | 0,043 | 234,309 | 47 |
3. | 12 | Ayrton Senna | McLaren MP4/4 | | 1:29,569 | 0,499 | 0,456 | 233,116 | 29 |
4. | 11 | Alain Prost | McLaren MP4/4 | | 1:29,642 | 0,572 | 0,073 | 232,927 | 27 |
5. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B188 | | 1:30,248 | 1,178 | 0,606 | 231,362 | 33 |
6. | 18 | Eddie Cheever | Arrows A10B | | 1:30,452 | 1,382 | 0,204 | 230,841 | 42 |
7. | 17 | Derek Warwick | Arrows A10B | | 1:30,504 | 1,434 | 0,052 | 230,708 | 43 |
8. | 16 | Ivan Capelli | March 881 | | 1:30,971 | 1,901 | 0,467 | 229,524 | 37 |
9. | 20 | Thierry Boutsen | Benetton B188 | | 1:31,543 | 2,473 | 0,572 | 228,090 | 34 |
10. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW12 | | 1:31,704 | 2,634 | 0,161 | 227,689 | 26 |
11. | 1 | Nelson Piquet | Lotus 100T | | 1:31,803 | 2,733 | 0,099 | 227,444 | 11 |
12. | 15 | Mauricio Gugelmin | March 881 | | 1:31,832 | 2,762 | 0,029 | 227,372 | 27 |
13. | 10 | Bernd Schneider | Zakspeed 881B | | 1:32,054 | 2,984 | 0,222 | 226,823 | 24 |
14. | 36 | Alex Caffi | Dallara BMS188 | | 1:32,735 | 3,665 | 0,681 | 225,158 | 19 |
15. | 2 | Satoru Nakajima | Lotus 100T | | 1:32,804 | 3,734 | 0,069 | 224,990 | 11 |
16. | 22 | Andrea de Cesaris | Rial ARC1 | | 1:33,007 | 3,937 | 0,203 | 224,499 | 20 |
17. | 5 | Jean-Louis Schlesser | Williams FW12 | | 1:33,179 | 4,109 | 0,172 | 224,085 | 39 |
18. | 4 | Julian Bailey | Tyrrell 017 | | 1:33,203 | 4,133 | 0,024 | 224,027 | 40 |
19. | 9 | Piercarlo Ghinzani | Zakspeed 881B | | 1:33,476 | 4,406 | 0,273 | 223,373 | 10 |
20. | 25 | Rene Arnoux | Ligier JS31 | | 1:33,486 | 4,416 | 0,010 | 223,349 | 42 |
21. | 30 | Philippe Alliot | Lola LC88 | | 1:33,581 | 4,511 | 0,095 | 223,122 | 28 |
22. | 14 | Philippe Streiff | AGS JH23 | | 1:33,898 | 4,828 | 0,317 | 222,369 | 31 |
23. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M188 | | 1:34,420 | 5,350 | 0,522 | 221,140 | 8 |
24. | 29 | Yannick Dalmas | Lola LC88 | | 1:34,723 | 5,653 | 0,303 | 220,432 | 15 |
25. | 24 | Luis Perez-Sala | Minardi M188 | | 1:35,020 | 5,950 | 0,297 | 219,743 | 11 |
26. | 21 | Nicola Larini | Osella FA1L | | 1:38,570 | 9,500 | 3,550 | 211,829 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:35,305 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|