|
|
|
|
|
|
Rhone-Poulenc Grand Prix de France 1988 | 3 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:06,454 - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:09,548 - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 188,560 km/h - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 11 | Alain Prost | McLaren MP4/4 | | 1:11,737 | - | - | 191,349 | 45 |
2. | 12 | Ayrton Senna | McLaren MP4/4 | | 1:11,856 | 0,119 | 0,119 | 191,032 | 8 |
3. | 28 | Gerhard Berger | Ferrari F1-87/88C | | 1:11,866 | 0,129 | 0,010 | 191,005 | 25 |
4. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari F1-87/88C | | 1:12,002 | 0,265 | 0,136 | 190,645 | 46 |
5. | 1 | Nelson Piquet | Lotus 100T | | 1:12,357 | 0,620 | 0,355 | 189,709 | 54 |
6. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B188 | | 1:12,570 | 0,833 | 0,213 | 189,153 | 70 |
7. | 22 | Andrea de Cesaris | Rial ARC1 | | 1:12,814 | 1,077 | 0,244 | 188,519 | 54 |
8. | 36 | Alex Caffi | Dallara BMS188 | | 1:12,970 | 1,233 | 0,156 | 188,116 | 48 |
9. | 2 | Satoru Nakajima | Lotus 100T | | 1:12,979 | 1,242 | 0,009 | 188,092 | 70 |
10. | 16 | Ivan Capelli | March 881 | | 1:13,143 | 1,406 | 0,164 | 187,671 | 52 |
11. | 18 | Eddie Cheever | Arrows A10B | | 1:13,321 | 1,584 | 0,178 | 187,215 | 41 |
12. | 15 | Mauricio Gugelmin | March 881 | | 1:13,567 | 1,830 | 0,246 | 186,589 | 71 |
13. | 20 | Thierry Boutsen | Benetton B188 | | 1:13,669 | 1,932 | 0,102 | 186,331 | 6 |
14. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW12 | | 1:13,671 | 1,934 | 0,002 | 186,326 | 46 |
15. | 10 | Bernd Schneider | Zakspeed 881 | | 1:13,844 | 2,107 | 0,173 | 185,889 | 55 |
16. | 29 | Yannick Dalmas | Lola LC88 | | 1:13,968 | 2,231 | 0,124 | 185,578 | 53 |
17. | 17 | Derek Warwick | Arrows A10B | | 1:14,197 | 2,460 | 0,229 | 185,005 | 5 |
18. | 24 | Luis Perez-Sala | Minardi M188 | | 1:14,198 | 2,461 | 0,001 | 185,002 | 46 |
19. | 33 | Stefano Modena | EuroBrun ER188 | | 1:14,319 | 2,582 | 0,121 | 184,701 | 59 |
20. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M188 | | 1:14,551 | 2,814 | 0,232 | 184,126 | 72 |
21. | 30 | Philippe Alliot | Lola LC88 | | 1:14,594 | 2,857 | 0,043 | 184,020 | 40 |
22. | 21 | Nicola Larini | Osella FA1L | | 1:14,741 | 3,004 | 0,147 | 183,658 | 34 |
23. | 14 | Philippe Streiff | AGS JH23 | | 1:14,800 | 3,063 | 0,059 | 183,513 | 5 |
24. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW12 | | 1:15,014 | 3,277 | 0,214 | 182,990 | 6 |
25. | 32 | Oscar Larrauri | EuroBrun ER188 | | 1:15,487 | 3,750 | 0,473 | 181,843 | 63 |
26. | 3 | Jonathan Palmer | Tyrrell 017 | | 1:15,490 | 3,753 | 0,003 | 181,836 | 39 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:16,759 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|