|
|
|
|
|
|
Shell Oils British Grand Prix 1988 | 10 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:07,110 - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:09,832 - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 235,291 km/h - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 28 | Gerhard Berger | | Ferrari F1-87/88C | | 1:10,133 | 245,260 |
2. | 27 | Michele Alboreto | | Ferrari F1-87/88C | | 1:10,332 | 244,566 |
3. | 12 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/4 | | 1:10,616 | 243,582 |
4. | 11 | Alain Prost | | McLaren MP4/4 | | 1:10,736 | 243,169 |
5. | 15 | Mauricio Gugelmin | | March 881 | | 1:11,745 | 239,749 |
6. | 16 | Ivan Capelli | | March 881 | | 1:12,006 | 238,880 |
7. | 1 | Nelson Piquet | | Lotus 100T | | 1:12,040 | 238,767 |
8. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B188 | | 1:12,737 | 236,479 |
9. | 17 | Derek Warwick | | Arrows A10B | | 1:12,843 | 236,135 |
10. | 2 | Satoru Nakajima | | Lotus 100T | | 1:12,862 | 236,074 |
11. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW12 | | 1:12,885 | 235,999 |
12. | 20 | Thierry Boutsen | | Benetton B188 | | 1:12,960 | 235,757 |
13. | 18 | Eddie Cheever | | Arrows A10B | | 1:12,984 | 235,679 |
14. | 22 | Andrea de Cesaris | | Rial ARC1 | | 1:13,438 | 234,222 |
15. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW12 | | 1:13,677 | 233,462 |
16. | 14 | Philippe Streiff | | AGS JH23 | | 1:14,260 | 231,629 |
17. | 3 | Jonathan Palmer | | Tyrrell 017 | | 1:14,451 | 231,035 |
18. | 24 | Luis Perez-Sala | | Minardi M188 | | 1:14,643 | 230,441 |
19. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M188 | | 1:14,732 | 230,166 |
20. | 33 | Stefano Modena | | EuroBrun ER188 | | 1:14,888 | 229,687 |
21. | 36 | Alex Caffi | | Dallara BMS188 | | 1:14,924 | 229,577 |
22. | 30 | Philippe Alliot | | Lola LC88 | | 1:14,992 | 229,368 |
23. | 29 | Yannick Dalmas | | Lola LC88 | | 1:15,004 | 229,332 |
24. | 4 | Julian Bailey | | Tyrrell 017 | | 1:15,135 | 228,932 |
25. | 25 | Rene Arnoux | | Ligier JS31 | | 1:15,374 | 228,206 |
26. | 21 | Nicola Larini | | Osella FA1L | | 1:15,527 | 227,744 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 32 | Oscar Larrauri | | EuroBrun ER188 | | 1:16,026 | 226,249 |
| 9 | Piercarlo Ghinzani | | Zakspeed 881 | | 1:16,043 | 226,198 |
| 26 | Stefan Johansson | | Ligier JS31 | | 1:16,110 | 225,999 |
| 10 | Bernd Schneider | | Zakspeed 881 | | 1:18,010 | 220,495 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 31 | Gabriele Tarquini | | Coloni FC188 | | 1:17,028 | 223,306 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:15,042 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|