|
|
|
|
|
|
Rhone-Poulenc Grand Prix de France 1989 | 9 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:06,454 - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:09,548 - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 188,560 km/h - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 15 | Mauricio Gugelmin | March CG891 | | 1:12,090 | - | - | 190,412 | 29 |
2. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B189 | | 1:12,406 | 0,316 | 0,316 | 189,581 | 26 |
3. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/5 | | 1:12,500 | 0,410 | 0,094 | 189,335 | 38 |
4. | 27 | Nigel Mansell | Ferrari F1-89 | | 1:12,542 | 0,452 | 0,042 | 189,226 | 75 |
5. | 11 | Nelson Piquet | Lotus 101 | | 1:12,723 | 0,633 | 0,181 | 188,755 | 66 |
6. | 16 | Ivan Capelli | March CG891 | | 1:12,737 | 0,647 | 0,014 | 188,718 | 30 |
7. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW12C | | 1:12,755 | 0,665 | 0,018 | 188,672 | 3 |
8. | 28 | Gerhard Berger | Ferrari F1-89 | | 1:12,937 | 0,847 | 0,182 | 188,201 | 4 |
9. | 4 | Jean Alesi | Tyrrell 018 | | 1:12,964 | 0,874 | 0,027 | 188,131 | 52 |
10. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW12C | | 1:12,977 | 0,887 | 0,013 | 188,098 | 37 |
11. | 29 | Eric Bernard | Lola LC89 | | 1:13,144 | 1,054 | 0,167 | 187,668 | 55 |
12. | 10 | Eddie Cheever | Arrows A11 | | 1:13,171 | 1,081 | 0,027 | 187,599 | 41 |
13. | 36 | Stefan Johansson | Onyx ORE-1 | | 1:13,175 | 1,085 | 0,004 | 187,589 | 55 |
14. | 3 | Jonathan Palmer | Tyrrell 018 | | 1:13,262 | 1,172 | 0,087 | 187,366 | 49 |
15. | 37 | Bertrand Gachot | Onyx ORE-1 | | 1:13,358 | 1,268 | 0,096 | 187,121 | 34 |
16. | 26 | Olivier Grouillard | Ligier JS33 | | 1:13,399 | 1,309 | 0,041 | 187,016 | 36 |
17. | 12 | Satoru Nakajima | Lotus 101 | | 1:13,657 | 1,567 | 0,258 | 186,361 | 42 |
18. | 20 | Emanuele Pirro | Benetton B188 | | 1:13,712 | 1,622 | 0,055 | 186,222 | 75 |
19. | 30 | Philippe Alliot | Lola LC89 | | 1:13,719 | 1,629 | 0,007 | 186,204 | 3 |
20. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT58 | | 1:14,137 | 2,047 | 0,418 | 185,155 | 64 |
21. | 9 | Martin Donnelly | Arrows A11 | | 1:14,538 | 2,448 | 0,401 | 184,158 | 39 |
22. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M189 | | 1:14,631 | 2,541 | 0,093 | 183,929 | 29 |
23. | 21 | Alex Caffi | Dallara BMS189 | | 1:14,789 | 2,699 | 0,158 | 183,540 | 21 |
24. | 25 | Rene Arnoux | Ligier JS33 | | 1:14,956 | 2,866 | 0,167 | 183,131 | 4 |
25. | 40 | Gabriele Tarquini | AGS JH23B | | 1:15,437 | 3,347 | 0,481 | 181,964 | 4 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:17,136 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|