|
|
|
|
|
|
Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 1989 | 30 lipca |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 6,797 km Liczba okrążeń: 45 Pełny dystans: 305,865 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:42,013 - Keke Rosberg (McLaren), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:45,716 - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 220,394 km/h - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 1 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/5 | | 1:42,300 | 239,191 |
2. | 2 | Alain Prost | | McLaren MP4/5 | | 1:43,306 | 236,861 |
3. | 27 | Nigel Mansell | | Ferrari F1-89 | | 1:44,020 | 235,236 |
4. | 28 | Gerhard Berger | | Ferrari F1-89 | | 1:44,467 | 234,229 |
5. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW12C | | 1:44,511 | 234,130 |
6. | 5 | Thierry Boutsen | | Williams FW12C | | 1:44,702 | 233,703 |
7. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B189 | | 1:45,033 | 232,967 |
8. | 11 | Nelson Piquet | | Lotus 101 | | 1:45,475 | 231,991 |
9. | 20 | Emanuele Pirro | | Benetton B189 | | 1:45,845 | 231,180 |
10. | 4 | Jean Alesi | | Tyrrell 018 | | 1:46,888 | 228,924 |
11. | 26 | Olivier Grouillard | | Ligier JS33 | | 1:46,893 | 228,913 |
12. | 7 | Martin Brundle | | Brabham BT58 | | 1:47,216 | 228,223 |
13. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M189 | | 1:47,380 | 227,875 |
14. | 15 | Mauricio Gugelmin | | March CG891 | | 1:47,387 | 227,860 |
15. | 30 | Philippe Alliot | | Lola LC89 | | 1:47,486 | 227,650 |
16. | 8 | Stefano Modena | | Brabham BT58 | | 1:47,511 | 227,597 |
17. | 9 | Derek Warwick | | Arrows A11 | | 1:47,533 | 227,551 |
18. | 12 | Satoru Nakajima | | Lotus 101 | | 1:47,663 | 227,276 |
19. | 3 | Jonathan Palmer | | Tyrrell 018 | | 1:47,676 | 227,248 |
20. | 21 | Alex Caffi | | Dallara BMS189 | | 1:47,679 | 227,242 |
21. | 22 | Andrea de Cesaris | | Dallara BMS189 | | 1:47,879 | 226,821 |
22. | 16 | Ivan Capelli | | March CG891 | | 1:48,078 | 226,403 |
23. | 25 | Rene Arnoux | | Ligier JS33 | | 1:48,266 | 226,010 |
24. | 36 | Stefan Johansson | | Onyx ORE-1 | | 1:48,348 | 225,839 |
25. | 10 | Eddie Cheever | | Arrows A11 | | 1:48,396 | 225,739 |
26. | 29 | Michele Alboreto | | Lola LC89 | | 1:48,670 | 225,170 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 24 | Luis Perez-Sala | | Minardi M189 | | 1:48,686 | 225,137 |
| 37 | Bertrand Gachot | | Onyx ORE-1 | | 1:49,004 | 224,480 |
| 38 | Christian Danner | | Rial ARC2 | | 1:49,767 | 222,919 |
| 39 | Volker Weidler | | Rial ARC2 | | 1:49,770 | 222,913 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 41 | Yannick Dalmas | | AGS JH23B | | 1:47,920 | 226,735 |
| 17 | Nicola Larini | | Osella FA1M89 | | 1:48,301 | 225,937 |
| 40 | Gabriele Tarquini | | AGS JH23B | | 1:48,558 | 225,402 |
| 18 | Piercarlo Ghinzani | | Osella FA1M89 | | 1:48,564 | 225,390 |
| 31 | Roberto Moreno | | Coloni C3 | | 1:48,567 | 225,383 |
| 32 | Pierre-Henri Raphanel | | Coloni C3 | | 1:48,780 | 224,942 |
| 33 | Gregor Foitek | | EuroBrun ER189 | | 1:49,458 | 223,549 |
| 35 | Aguri Suzuki | | Zakspeed 891 | | 1:49,527 | 223,408 |
| 34 | Bernd Schneider | | Zakspeed 891 | | 1:50,455 | 221,531 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:49,461 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|