|
|
|
|
|
|
Iceberg United States Grand Prix 1990 | 11 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:30,108 - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:33,969 - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 140,606 km/h - Alain Prost (McLaren), 1989 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 28 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/5B | | 1:28,664 | 154,209 |
2. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M189 | | 1:28,731 | 154,093 |
3. | 22 | Andrea de Cesaris | | Dallara BMS190 | | 1:29,019 | 153,594 |
4. | 4 | Jean Alesi | | Tyrrell 018 | | 1:29,408 | 152,926 |
5. | 27 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/5B | | 1:29,431 | 152,887 |
6. | 20 | Nelson Piquet | | Benetton B189B | | 1:29,862 | 152,153 |
7. | 1 | Alain Prost | | Ferrari F1-90 | | 1:29,910 | 152,072 |
8. | 14 | Olivier Grouillard | | Osella FA1M89 | | 1:29,947 | 152,010 |
9. | 5 | Thierry Boutsen | | Williams FW13B | | 1:30,059 | 151,820 |
10. | 8 | Stefano Modena | | Brabham BT58 | | 1:30,127 | 151,706 |
11. | 3 | Satoru Nakajima | | Tyrrell 018 | | 1:30,130 | 151,701 |
12. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW13B | | 1:30,213 | 151,561 |
13. | 25 | Nicola Larini | | Ligier JS33B | | 1:30,424 | 151,208 |
14. | 24 | Paolo Barilla | | Minardi M189 | | 1:31,194 | 149,931 |
15. | 29 | Eric Bernard | | Lola LC89B | | 1:31,226 | 149,878 |
16. | 33 | Roberto Moreno | | EuroBrun ER189 | | 1:31,247 | 149,844 |
17. | 2 | Nigel Mansell | | Ferrari F1-90 | | 1:31,363 | 149,654 |
18. | 30 | Aguri Suzuki | | Lola LC89B | | 1:31,414 | 149,570 |
19. | 12 | Martin Donnelly | | Lotus 102 | | 1:31,650 | 149,185 |
20. | 10 | Bernd Schneider | | Arrows A11 | | 1:31,892 | 148,792 |
21. | 9 | Michele Alboreto | | Arrows A11B | | 1:31,948 | 148,701 |
22. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B189B | | 1:31,984 | 148,643 |
23. | 7 | Gregor Foitek | | Brabham BT58 | | 1:32,398 | 147,977 |
24. | 11 | Derek Warwick | | Lotus 102 | | 1:32,400 | 147,974 |
25. | 15 | Mauricio Gugelmin | | Leyton House CG901 | | 1:32,904 | 147,171 |
26. | 16 | Ivan Capelli | | Leyton House CG901 | | 1:33,044 | 146,950 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 35 | Stefan Johansson | | Onyx ORE-1 | | 1:33,468 | 146,283 |
| 21 | Gianni Morbidelli | | Dallara BMS190 | | 1:34,292 | 145,005 |
| 36 | J.J. Lehto | | Onyx ORE-1 | | - | - |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 17 | Gabriele Tarquini | | AGS JH24 | | 1:35,420 | 143,291 |
| 18 | Yannick Dalmas | | AGS JH24 | | 1:35,481 | 143,199 |
| 34 | Claudio Langes | | EuroBrun ER189 | | 1:37,399 | 140,379 |
| 39 | Gary Brabham | | Life F190 | | 2:07,147 | 107,535 |
| 31 | Bertrand Gachot | | Coloni C3B | | 5:15,010 | 43,404 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:34,870 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|