|
|
|
|
|
|
Coca Cola Gran Premio d'Italia 1990 | 9 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:23,460 - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,796 - Ayrton Senna (Lotus), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 232,636 km/h - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 27 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5B | | 1:26,254 | - | - | 242,076 | 46 |
2. | 1 | Alain Prost | Ferrari F1-90B | | 1:26,376 | 0,122 | 0,122 | 241,734 | 42 |
3. | 28 | Gerhard Berger | McLaren MP4/5B | | 1:26,650 | 0,396 | 0,274 | 240,969 | 46 |
4. | 2 | Nigel Mansell | Ferrari F1-90B | | 1:27,776 | 1,522 | 1,126 | 237,878 | 37 |
5. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B190 | | 1:27,882 | 1,628 | 0,106 | 237,591 | 45 |
6. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B190 | | 1:28,483 | 2,229 | 0,601 | 235,978 | 12 |
7. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW13B | | 1:28,608 | 2,354 | 0,125 | 235,645 | 40 |
8. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW13B | | 1:28,672 | 2,418 | 0,064 | 235,475 | 18 |
9. | 3 | Satoru Nakajima | Tyrrell 019 | | 1:28,777 | 2,523 | 0,105 | 235,196 | 46 |
10. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG901 | | 1:29,112 | 2,858 | 0,335 | 234,312 | 36 |
11. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 90 | | 1:29,138 | 2,884 | 0,026 | 234,244 | 28 |
12. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG901 | | 1:29,298 | 3,044 | 0,160 | 233,824 | 20 |
13. | 4 | Jean Alesi | Tyrrell 019 | | 1:29,386 | 3,132 | 0,088 | 233,594 | 4 |
14. | 22 | Andrea de Cesaris | Dallara BMS190 | | 1:29,750 | 3,496 | 0,364 | 232,646 | 43 |
15. | 10 | Alex Caffi | Arrows A11B | | 1:29,820 | 3,566 | 0,070 | 232,465 | 47 |
16. | 18 | Yannick Dalmas | AGS JH25 | | 1:29,868 | 3,614 | 0,048 | 232,341 | 44 |
17. | 12 | Martin Donnelly | Lotus 102 | | 1:29,876 | 3,622 | 0,008 | 232,320 | 8 |
18. | 29 | Eric Bernard | Lola 90 | | 1:29,949 | 3,695 | 0,073 | 232,132 | 10 |
19. | 9 | Michele Alboreto | Arrows A11B | | 1:30,348 | 4,094 | 0,399 | 231,106 | 38 |
20. | 11 | Derek Warwick | Lotus 102 | | 1:30,521 | 4,267 | 0,173 | 230,665 | 11 |
21. | 25 | Nicola Larini | Ligier JS33B | | 1:30,640 | 4,386 | 0,119 | 230,362 | 36 |
22. | 14 | Olivier Grouillard | Osella FA1ME | | 1:31,523 | 5,269 | 0,883 | 228,139 | 27 |
23. | 21 | Emanuele Pirro | Dallara BMS190 | | 1:31,668 | 5,414 | 0,145 | 227,779 | 12 |
24. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M190 | | 1:31,740 | 5,486 | 0,072 | 227,600 | 7 |
25. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT59 | | 1:32,025 | 5,771 | 0,285 | 226,895 | 9 |
26. | 26 | Philippe Alliot | Ligier JS33B | | 1:32,881 | 6,627 | 0,856 | 224,804 | 12 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:32,292 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|