|
|
|
|
|
|
Grande Premio de Portugal 1990 | 23 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:15,468 - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,986 - Gerhard Berger (Ferrari), 1989 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 191,418 km/h - Gerhard Berger (Ferrari), 1989 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 2 | Nigel Mansell | | Ferrari F1-90B | | 1:13,557 | 212,896 |
2. | 1 | Alain Prost | | Ferrari F1-90B | | 1:13,595 | 212,786 |
3. | 27 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/5B | | 1:13,601 | 212,769 |
4. | 28 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/5B | | 1:14,292 | 210,790 |
5. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW13B | | 1:14,723 | 209,574 |
6. | 20 | Nelson Piquet | | Benetton B190 | | 1:14,728 | 209,560 |
7. | 5 | Thierry Boutsen | | Williams FW13B | | 1:14,934 | 208,984 |
8. | 4 | Jean Alesi | | Tyrrell 019 | | 1:15,122 | 208,461 |
9. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B190 | | 1:15,411 | 207,662 |
10. | 29 | Eric Bernard | | Lola 90 | | 1:15,673 | 206,943 |
11. | 30 | Aguri Suzuki | | Lola 90 | | 1:16,012 | 206,020 |
12. | 16 | Ivan Capelli | | Leyton House CG901 | | 1:16,284 | 205,286 |
13. | 21 | Emanuele Pirro | | Dallara BMS190 | | 1:16,290 | 205,269 |
14. | 15 | Mauricio Gugelmin | | Leyton House CG901 | | 1:16,296 | 205,253 |
15. | 12 | Martin Donnelly | | Lotus 102 | | 1:16,762 | 204,007 |
16. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M190 | | 1:16,795 | 203,920 |
17. | 10 | Alex Caffi | | Arrows A11B | | 1:16,946 | 203,519 |
18. | 22 | Andrea de Cesaris | | Dallara BMS190 | | 1:17,066 | 203,202 |
19. | 9 | Michele Alboreto | | Arrows A11B | | 1:17,081 | 203,163 |
20. | 26 | Philippe Alliot | | Ligier JS33B | | 1:17,120 | 203,060 |
21. | 11 | Derek Warwick | | Lotus 102 | | 1:17,259 | 202,695 |
22. | 25 | Nicola Larini | | Ligier JS33B | | 1:17,269 | 202,669 |
23. | 8 | Stefano Modena | | Brabham BT59 | | 1:17,341 | 202,480 |
24. | 18 | Yannick Dalmas | | AGS JH25 | | 1:17,621 | 201,750 |
25. | 7 | David Brabham | | Brabham BT59 | | 1:17,715 | 201,506 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 14 | Olivier Grouillard | | Osella FA1ME | | 1:17,775 | 201,350 |
| 24 | Paolo Barilla | | Minardi M190 | | 1:18,280 | 200,051 |
| 17 | Gabriele Tarquini | | AGS JH25 | | 1:18,815 | 198,693 |
| 31 | Bertrand Gachot | | Coloni C3C | | 1:20,516 | 194,496 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 33 | Roberto Moreno | | EuroBrun ER189B | | 1:21,188 | 192,886 |
| 34 | Claudio Langes | | EuroBrun ER189B | | 1:23,447 | 187,664 |
| 39 | Bruno Giacomelli | | Life F190 | | - | - |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:18,706 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|