|
|
|
|
|
|
Gran Premio Tio Pepe de Espana 1990 | 30 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:20,291 - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:25,779 - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 171,374 km/h - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 27 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/5B | | 1:18,387 | 193,716 |
2. | 1 | Alain Prost | | Ferrari F1-90B | | 1:18,824 | 192,642 |
3. | 2 | Nigel Mansell | | Ferrari F1-90B | | 1:19,106 | 191,955 |
4. | 4 | Jean Alesi | | Tyrrell 019 | | 1:19,604 | 190,754 |
5. | 28 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/5B | | 1:19,618 | 190,721 |
6. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW13B | | 1:19,647 | 190,651 |
7. | 5 | Thierry Boutsen | | Williams FW13B | | 1:19,689 | 190,551 |
8. | 20 | Nelson Piquet | | Benetton B190 | | 1:19,700 | 190,524 |
9. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B190 | | 1:20,367 | 188,943 |
10. | 11 | Derek Warwick | | Lotus 102 | | 1:20,610 | 188,374 |
11. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M190 | | 1:21,060 | 187,328 |
12. | 15 | Mauricio Gugelmin | | Leyton House CG901 | | 1:21,167 | 187,081 |
13. | 26 | Philippe Alliot | | Ligier JS33B | | 1:21,170 | 187,074 |
14. | 3 | Satoru Nakajima | | Tyrrell 019 | | 1:21,215 | 186,970 |
15. | 30 | Aguri Suzuki | | Lola 90 | | 1:21,244 | 186,904 |
16. | 21 | Emanuele Pirro | | Dallara BMS190 | | 1:21,277 | 186,828 |
17. | 22 | Andrea de Cesaris | | Dallara BMS190 | | 1:21,467 | 186,392 |
18. | 29 | Eric Bernard | | Lola 90 | | 1:21,551 | 186,200 |
19. | 16 | Ivan Capelli | | Leyton House CG901 | | 1:21,910 | 185,384 |
20. | 25 | Nicola Larini | | Ligier JS33B | | 1:21,996 | 185,190 |
21. | 14 | Olivier Grouillard | | Osella FA1ME | | 1:22,288 | 184,532 |
22. | 17 | Gabriele Tarquini | | AGS JH25 | | 1:22,466 | 184,134 |
23. | 18 | Yannick Dalmas | | AGS JH25 | | 1:22,716 | 183,578 |
24. | 8 | Stefano Modena | | Brabham BT59 | | 1:23,133 | 182,657 |
25. | 9 | Michele Alboreto | | Arrows A11B | | 1:23,161 | 182,595 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 7 | David Brabham | | Brabham BT59 | | 1:23,163 | 182,591 |
| 24 | Paolo Barilla | | Minardi M190 | | 1:23,274 | 182,347 |
| 10 | Bernd Schneider | | Arrows A11B | | 1:23,924 | 180,935 |
| 31 | Bertrand Gachot | | Coloni C3C | | 1:25,114 | 178,405 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 33 | Roberto Moreno | | EuroBrun ER189B | | 1:24,621 | 179,445 |
| 34 | Claudio Langes | | EuroBrun ER189B | | 1:25,736 | 177,111 |
| 39 | Bruno Giacomelli | | Life F190 | | 1:42,699 | 147,857 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:23,874 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|