|
|
|
|
|
|
Gran Premio di San Marino 1990 | 13 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:25,050 - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,795 - Alain Prost (McLaren), 1989 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 201,939 km/h - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 27 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/5B | | 1:23,220 | 218,025 |
2. | 28 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/5B | | 1:23,781 | 216,565 |
3. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW13B | | 1:24,444 | 214,864 |
4. | 5 | Thierry Boutsen | | Williams FW13B | | 1:25,039 | 213,361 |
5. | 2 | Nigel Mansell | | Ferrari F1-90 | | 1:25,095 | 213,221 |
6. | 1 | Alain Prost | | Ferrari F1-90 | | 1:25,179 | 213,010 |
7. | 4 | Jean Alesi | | Tyrrell 019 | | 1:25,230 | 212,883 |
8. | 20 | Nelson Piquet | | Benetton B190 | | 1:25,761 | 211,565 |
9. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B190 | | 1:26,042 | 210,874 |
10. | 11 | Derek Warwick | | Lotus 102 | | 1:26,682 | 209,317 |
11. | 12 | Martin Donnelly | | Lotus 102 | | 1:26,714 | 209,240 |
12. | 15 | Mauricio Gugelmin | | Leyton House CG901 | | 1:26,836 | 208,946 |
13. | 29 | Eric Bernard | | Lola 90 | | 1:26,838 | 208,941 |
14. | 8 | Stefano Modena | | Brabham BT59 | | 1:27,008 | 208,533 |
15. | 30 | Aguri Suzuki | | Lola 90 | | 1:27,068 | 208,389 |
16. | 26 | Philippe Alliot | | Ligier JS33B | | 1:27,214 | 208,040 |
17. | 22 | Andrea de Cesaris | | Dallara BMS190 | | 1:27,217 | 208,033 |
18. | 16 | Ivan Capelli | | Leyton House CG901 | | 1:27,521 | 207,310 |
19. | 3 | Satoru Nakajima | | Tyrrell 019 | | 1:27,532 | 207,284 |
20. | 25 | Nicola Larini | | Ligier JS33B | | 1:27,564 | 207,208 |
21. | 21 | Emanuele Pirro | | Dallara BMS190 | | 1:27,613 | 207,093 |
22. | 14 | Olivier Grouillard | | Osella FA1ME | | 1:28,009 | 206,161 |
23. | 35 | Gregor Foitek | | Onyx ORE-2 | | 1:28,111 | 205,922 |
24. | 33 | Roberto Moreno | | EuroBrun ER189 | | 1:28,603 | 204,779 |
25. | 36 | J.J. Lehto | | Onyx ORE-2 | | 1:28,625 | 204,728 |
26. | 24 | Paolo Barilla | | Minardi M190 | | 1:28,667 | 204,631 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 10 | Alex Caffi | | Arrows A11B | | 1:28,699 | 204,557 |
| 9 | Michele Alboreto | | Arrows A11B | | 1:28,797 | 204,331 |
| 7 | David Brabham | | Brabham BT59 | | 1:31,282 | 198,769 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 17 | Gabriele Tarquini | | AGS JH25 | | - | - |
| 31 | Bertrand Gachot | | Coloni C3B | | 1:33,554 | 193,941 |
| 34 | Claudio Langes | | EuroBrun ER189B | | 1:34,272 | 192,464 |
| 39 | Bruno Giacomelli | | Life F190 | | 7:16,212 | 41,594 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:29,045 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|