|
|
|
|
|
|
Grande Premio do Brasil 1991 | 24 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:17,277 - Ayrton Senna (McLaren), 1990 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,899 - Gerhard Berger (McLaren), 1990 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 189,252 km/h - Alain Prost (Ferrari), 1990 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 1 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/6 | | 1:16,392 | 203,817 |
2. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW14 | | 1:16,775 | 202,800 |
3. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW14 | | 1:16,843 | 202,621 |
4. | 2 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/6 | | 1:17,471 | 200,978 |
5. | 28 | Jean Alesi | | Ferrari F1-91 | | 1:17,601 | 200,642 |
6. | 27 | Alain Prost | | Ferrari F1-91 | | 1:17,739 | 200,286 |
7. | 20 | Nelson Piquet | | Benetton B190B | | 1:18,577 | 198,150 |
8. | 15 | Mauricio Gugelmin | | Leyton House CG911 | | 1:18,664 | 197,930 |
9. | 4 | Stefano Modena | | Tyrrell 020 | | 1:18,847 | 197,471 |
10. | 32 | Bertrand Gachot | | Jordan 191 | | 1:18,882 | 197,383 |
11. | 29 | Eric Bernard | | Lola 91 | | 1:19,291 | 196,365 |
12. | 21 | Emanuele Pirro | | Dallara BMS191 | | 1:19,305 | 196,331 |
13. | 33 | Andrea de Cesaris | | Jordan 191 | | 1:19,339 | 196,246 |
14. | 19 | Roberto Moreno | | Benetton B190B | | 1:19,360 | 196,195 |
15. | 16 | Ivan Capelli | | Leyton House CG911 | | 1:19,517 | 195,807 |
16. | 3 | Satoru Nakajima | | Tyrrell 020 | | 1:19,546 | 195,736 |
17. | 30 | Aguri Suzuki | | Lola 91 | | 1:19,832 | 195,035 |
18. | 25 | Thierry Boutsen | | Ligier JS35 | | 1:19,868 | 194,947 |
19. | 22 | J.J. Lehto | | Dallara BMS191 | | 1:19,954 | 194,737 |
20. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M191 | | 1:20,175 | 194,200 |
21. | 24 | Gianni Morbidelli | | Minardi M191 | | 1:20,502 | 193,411 |
22. | 11 | Mika Hakkinen | | Lotus 102B | | 1:20,611 | 193,150 |
23. | 26 | Erik Comas | | Ligier JS35 | | 1:21,168 | 191,824 |
24. | 17 | Gabriele Tarquini | | AGS JH25 | | 1:21,219 | 191,704 |
25. | 8 | Mark Blundell | | Brabham BT59Y | | 1:21,230 | 191,678 |
26. | 7 | Martin Brundle | | Brabham BT59Y | | 1:21,280 | 191,560 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 10 | Alex Caffi | | Footwork A11C | | 1:22,190 | 189,439 |
| 18 | Stefan Johansson | | AGS JH25B | | 1:22,432 | 188,883 |
| 9 | Michele Alboreto | | Footwork A11C | | 1:22,739 | 188,182 |
| 12 | Julian Bailey | | Lotus 102B | | 1:23,590 | 186,266 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 35 | Eric van de Poele | | Lamborghini 291 | | 1:21,919 | 190,066 |
| 34 | Nicola Larini | | Lamborghini 291 | | 1:22,944 | 187,717 |
| 31 | Pedro Chaves | | Coloni C4 | | 1:23,231 | 187,070 |
| 14 | Olivier Grouillard | | Fondmetal FA1M-E90 | | 1:23,951 | 185,465 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:21,739 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|