|
|
|
|
|
|
Gran Premio de Mexico 1991 | 16 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,990 - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:17,958 - Alain Prost (Ferrari), 1990 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 197,664 km/h - Alain Prost (Ferrari), 1990 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14 | | 1:16,788 | - | - | 207,267 | 61 |
2. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14 | | 1:17,299 | 0,511 | 0,511 | 205,897 | 67 |
3. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/6 | | 1:18,570 | 1,782 | 1,271 | 202,566 | 52 |
4. | 33 | Andrea de Cesaris | Jordan 191 | | 1:19,109 | 2,321 | 0,539 | 201,186 | 49 |
5. | 32 | Bertrand Gachot | Jordan 191 | | 1:19,510 | 2,722 | 0,401 | 200,171 | 47 |
6. | 29 | Eric Bernard | Lola 91 | | 1:19,648 | 2,860 | 0,138 | 199,824 | 56 |
7. | 19 | Roberto Moreno | Benetton B191 | | 1:19,718 | 2,930 | 0,070 | 199,649 | 55 |
8. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B191 | | 1:19,744 | 2,956 | 0,026 | 199,584 | 42 |
9. | 4 | Stefano Modena | Tyrrell 020 | | 1:19,920 | 3,132 | 0,176 | 199,144 | 50 |
10. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS35 | | 1:19,953 | 3,165 | 0,033 | 199,062 | 64 |
11. | 28 | Jean Alesi | Ferrari F1-91 | | 1:20,129 | 3,341 | 0,176 | 198,625 | 37 |
12. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M191 | | 1:20,411 | 3,623 | 0,282 | 197,928 | 56 |
13. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 102B | | 1:20,446 | 3,658 | 0,035 | 197,842 | 63 |
14. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 102B | | 1:20,472 | 3,684 | 0,026 | 197,778 | 61 |
15. | 3 | Satoru Nakajima | Tyrrell 020 | | 1:20,613 | 3,825 | 0,141 | 197,432 | 58 |
16. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 91 | | 1:20,622 | 3,834 | 0,009 | 197,410 | 46 |
17. | 22 | J.J. Lehto | Dallara BMS191 | | 1:20,982 | 4,194 | 0,360 | 196,533 | 29 |
18. | 8 | Mark Blundell | Brabham BT60Y | | 1:21,105 | 4,317 | 0,123 | 196,235 | 46 |
19. | 27 | Alain Prost | Ferrari F1-91 | | 1:21,266 | 4,478 | 0,161 | 195,846 | 13 |
20. | 9 | Michele Alboreto | Footwork FA12 | | 1:22,269 | 5,481 | 1,003 | 193,458 | 21 |
21. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG911 | | 1:22,487 | 5,699 | 0,218 | 192,947 | 16 |
22. | 14 | Olivier Grouillard | Fondmetal Fomet-1 | | 1:23,300 | 6,512 | 0,813 | 191,064 | 10 |
23. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT60Y | | 1:23,323 | 6,535 | 0,023 | 191,011 | 16 |
24. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/6 | | 1:23,948 | 7,160 | 0,625 | 189,589 | 4 |
25. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M191 | | 1:24,014 | 7,226 | 0,066 | 189,440 | 4 |
26. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG911 | | 1:24,895 | 8,107 | 0,881 | 187,474 | 7 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:22,163 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|