|
|
|
|
|
|
Rhone-Poulenc Grand Prix de France 1991 | 7 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14 | | 1:19,168 | - | - | 194,215 | 49 |
2. | 27 | Alain Prost | Ferrari F1-91B | | 1:19,944 | 0,776 | 0,776 | 192,330 | 49 |
3. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14 | | 1:20,028 | 0,860 | 0,084 | 192,128 | 65 |
4. | 28 | Jean Alesi | Ferrari F1-91B | | 1:20,425 | 1,257 | 0,397 | 191,179 | 56 |
5. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/6 | | 1:20,570 | 1,402 | 0,145 | 190,835 | 54 |
6. | 33 | Andrea de Cesaris | Jordan 191 | | 1:21,051 | 1,883 | 0,481 | 189,703 | 57 |
7. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS35B | | 1:21,641 | 2,473 | 0,590 | 188,332 | 34 |
8. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M191 | | 1:21,719 | 2,551 | 0,078 | 188,152 | 50 |
9. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B191 | | 1:21,873 | 2,705 | 0,154 | 187,798 | 64 |
10. | 26 | Erik Comas | Ligier JS35B | | 1:21,916 | 2,748 | 0,043 | 187,700 | 26 |
11. | 29 | Eric Bernard | Lola 91 | | 1:22,133 | 2,965 | 0,217 | 187,204 | 42 |
12. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG911 | | 1:22,309 | 3,141 | 0,176 | 186,803 | 53 |
13. | 14 | Olivier Grouillard | Fondmetal Fomet-1 | | 1:22,837 | 3,669 | 0,528 | 185,613 | 30 |
14. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 102B | | 1:23,201 | 4,033 | 0,364 | 184,801 | 47 |
15. | 8 | Mark Blundell | Brabham BT60Y | | 1:23,282 | 4,114 | 0,081 | 184,621 | 26 |
16. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/6 | | 1:23,297 | 4,129 | 0,015 | 184,588 | 6 |
17. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 91 | | 1:23,448 | 4,280 | 0,151 | 184,254 | 24 |
18. | 4 | Stefano Modena | Tyrrell 020 | | 1:23,480 | 4,312 | 0,032 | 184,183 | 48 |
19. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG911 | | 1:23,623 | 4,455 | 0,143 | 183,868 | 7 |
20. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT60Y | | 1:23,636 | 4,468 | 0,013 | 183,839 | 16 |
21. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M191 | | 1:23,687 | 4,519 | 0,051 | 183,727 | 5 |
22. | 19 | Roberto Moreno | Benetton B191 | | 1:23,693 | 4,525 | 0,006 | 183,714 | 36 |
23. | 22 | J.J. Lehto | Dallara BMS191 | | 1:23,748 | 4,580 | 0,055 | 183,594 | 32 |
24. | 9 | Michele Alboreto | Footwork FA12C | | 1:24,369 | 5,201 | 0,621 | 182,242 | 16 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:24,710 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|