|
|
|
|
|
|
Yellow Pages South African Grand Prix 1992 | 1 marca |
|
|
|
Kyalami Circuit | |
|
Długość toru: 4,261 km Liczba okrążeń: 72 Pełny dystans: 306,792 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14B | | 1:17,578 | - | - | 197,731 | 70 |
2. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/6B | | 1:18,140 | 0,562 | 0,562 | 196,309 | 68 |
3. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14B | | 1:18,571 | 0,993 | 0,431 | 195,232 | 67 |
4. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/6B | | 1:19,085 | 1,507 | 0,514 | 193,963 | 66 |
5. | 19 | Michael Schumacher | Benetton B191B | | 1:19,224 | 1,646 | 0,139 | 193,623 | 66 |
6. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 102D | | 1:20,188 | 2,610 | 0,964 | 191,295 | 66 |
7. | 27 | Jean Alesi | Ferrari F92A | | 1:20,332 | 2,754 | 0,144 | 190,953 | 35 |
8. | 26 | Erik Comas | Ligier JS37 | | 1:20,347 | 2,769 | 0,015 | 190,917 | 41 |
9. | 3 | Olivier Grouillard | Tyrrell 020B | | 1:20,476 | 2,898 | 0,129 | 190,611 | 43 |
10. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS37 | | 1:20,524 | 2,946 | 0,048 | 190,497 | 36 |
11. | 4 | Andrea de Cesaris | Tyrrell 020B | | 1:20,679 | 3,101 | 0,155 | 190,131 | 33 |
12. | 30 | Ukyo Katayama | Venturi LC92 | | 1:20,714 | 3,136 | 0,035 | 190,049 | 66 |
13. | 9 | Michele Alboreto | Footwork FA13 | | 1:20,821 | 3,243 | 0,107 | 189,797 | 66 |
14. | 33 | Mauricio Gugelmin | Jordan 192 | | 1:20,832 | 3,254 | 0,011 | 189,771 | 56 |
15. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M191B | | 1:20,852 | 3,274 | 0,020 | 189,724 | 55 |
16. | 21 | J.J. Lehto | Dallara BMS192 | | 1:20,922 | 3,344 | 0,070 | 189,560 | 43 |
17. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 102D | | 1:20,956 | 3,378 | 0,034 | 189,481 | 65 |
18. | 10 | Aguri Suzuki | Footwork FA13 | | 1:21,146 | 3,568 | 0,190 | 189,037 | 40 |
19. | 28 | Ivan Capelli | Ferrari F92A | | 1:21,376 | 3,798 | 0,230 | 188,503 | 28 |
20. | 15 | Gabriele Tarquini | Fondmetal GR01 | | 1:22,031 | 4,453 | 0,655 | 186,998 | 22 |
21. | 23 | Christian Fittipaldi | Minardi M191B | | 1:22,032 | 4,454 | 0,001 | 186,995 | 39 |
22. | 16 | Karl Wendlinger | March CG911 | | 1:22,736 | 5,158 | 0,704 | 185,404 | 13 |
23. | 7 | Eric van de Poele | Brabham BT60B | | 1:23,165 | 5,587 | 0,429 | 184,448 | 59 |
24. | 22 | Pierluigi Martini | Dallara BMS192 | | 1:23,612 | 6,034 | 0,447 | 183,462 | 48 |
25. | 29 | Bertrand Gachot | Venturi LC92 | | 1:23,974 | 6,396 | 0,362 | 182,671 | 8 |
26. | 20 | Martin Brundle | Benetton B191B | | 1:51,189 | 33,611 | 27,215 | 137,960 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:23,008 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|