|
|
|
|
|
|
Marlboro Magyar Nagydij 1992 | 16 sierpnia |
|
|
|
Hungaroring | |
|
Długość toru: 3,968 km Liczba okrążeń: 77 Pełny dystans: 305,536 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,147 - Ayrton Senna (McLaren), 1991 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:21,547 - Bertrand Gachot (Jordan), 1991 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 167,857 km/h - Ayrton Senna (McLaren), 1991 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW14B | | 1:15,476 | 189,263 |
2. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW14B | | 1:15,643 | 188,845 |
3. | 1 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/7A | | 1:16,267 | 187,300 |
4. | 19 | Michael Schumacher | | Benetton B192 | | 1:16,524 | 186,671 |
5. | 2 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/7A | | 1:17,277 | 184,852 |
6. | 20 | Martin Brundle | | Benetton B192 | | 1:18,148 | 182,792 |
7. | 9 | Michele Alboreto | | Footwork FA13 | | 1:18,604 | 181,731 |
8. | 25 | Thierry Boutsen | | Ligier JS37 | | 1:18,616 | 181,703 |
9. | 27 | Jean Alesi | | Ferrari F92A | | 1:18,665 | 181,590 |
10. | 28 | Ivan Capelli | | Ferrari F92A | | 1:18,765 | 181,360 |
11. | 26 | Erik Comas | | Ligier JS37 | | 1:18,902 | 181,045 |
12. | 15 | Gabriele Tarquini | | Fondmetal GR02 | | 1:19,123 | 180,539 |
13. | 12 | Johnny Herbert | | Lotus 107 | | 1:19,143 | 180,494 |
14. | 10 | Aguri Suzuki | | Footwork FA13 | | 1:19,200 | 180,364 |
15. | 29 | Bertrand Gachot | | Venturi LC92 | | 1:19,365 | 179,989 |
16. | 11 | Mika Hakkinen | | Lotus 107 | | 1:19,587 | 179,487 |
17. | 17 | Paul Belmondo | | March CG911 | | 1:19,626 | 179,399 |
18. | 14 | Eric van de Poele | | Fondmetal GR02 | | 1:19,776 | 179,061 |
19. | 4 | Andrea de Cesaris | | Tyrrell 020B | | 1:19,867 | 178,857 |
20. | 30 | Ukyo Katayama | | Venturi LC92 | | 1:19,990 | 178,582 |
21. | 33 | Mauricio Gugelmin | | Jordan 192 | | 1:20,023 | 178,509 |
22. | 3 | Olivier Grouillard | | Tyrrell 020B | | 1:20,063 | 178,419 |
23. | 16 | Karl Wendlinger | | March CG911 | | 1:20,315 | 177,860 |
24. | 32 | Stefano Modena | | Jordan 192 | | 1:20,707 | 176,996 |
25. | 8 | Damon Hill | | Brabham BT60B | | 1:20,781 | 176,834 |
26. | 22 | Pierluigi Martini | | Dallara BMS192 | | 1:20,988 | 176,382 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 24 | Gianni Morbidelli | | Minardi M192 | | 1:21,246 | 175,822 |
| 21 | J.J. Lehto | | Dallara BMS192 | | 1:21,288 | 175,731 |
| 23 | Alessandro Zanardi | | Minardi M192 | | 1:21,756 | 174,725 |
| 34 | Roberto Moreno | | Andrea Moda S921 | | 1:22,286 | 173,599 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 35 | Perry McCarthy | | Andrea Moda S921 | | - | - |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:20,759 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|