|
|
|
|
|
|
Grande Premio do Brasil 1992 | 5 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,392 - Ayrton Senna (McLaren), 1991 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,899 - Gerhard Berger (McLaren), 1990 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 189,252 km/h - Alain Prost (Ferrari), 1990 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14B | | 1:19,490 | - | - | 195,874 | 34 |
2. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14B | | 1:19,682 | 0,192 | 0,192 | 195,402 | 48 |
3. | 15 | Gabriele Tarquini | Fondmetal GR01 | | 1:21,028 | 1,538 | 1,346 | 192,156 | 56 |
4. | 19 | Michael Schumacher | Benetton B191B | | 1:21,625 | 2,135 | 0,597 | 190,750 | 46 |
5. | 16 | Karl Wendlinger | March CG911 | | 1:21,851 | 2,361 | 0,226 | 190,224 | 45 |
6. | 20 | Martin Brundle | Benetton B191B | | 1:22,019 | 2,529 | 0,168 | 189,834 | 28 |
7. | 27 | Jean Alesi | Ferrari F92A | | 1:22,048 | 2,558 | 0,029 | 189,767 | 52 |
8. | 3 | Olivier Grouillard | Tyrrell 020B | | 1:22,091 | 2,601 | 0,043 | 189,668 | 46 |
9. | 28 | Ivan Capelli | Ferrari F92A | | 1:22,116 | 2,626 | 0,025 | 189,610 | 40 |
10. | 26 | Erik Comas | Ligier JS37 | | 1:22,129 | 2,639 | 0,013 | 189,580 | 38 |
11. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M191B | | 1:22,160 | 2,670 | 0,031 | 189,508 | 42 |
12. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS37 | | 1:22,180 | 2,690 | 0,020 | 189,462 | 35 |
13. | 9 | Michele Alboreto | Footwork FA13 | | 1:22,217 | 2,727 | 0,037 | 189,377 | 40 |
14. | 21 | J.J. Lehto | Dallara BMS192 | | 1:22,445 | 2,955 | 0,228 | 188,853 | 46 |
15. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 102D | | 1:22,593 | 3,103 | 0,148 | 188,515 | 45 |
16. | 23 | Christian Fittipaldi | Minardi M191B | | 1:22,597 | 3,107 | 0,004 | 188,506 | 41 |
17. | 30 | Ukyo Katayama | Venturi LC92 | | 1:22,712 | 3,222 | 0,115 | 188,244 | 51 |
18. | 33 | Mauricio Gugelmin | Jordan 192 | | 1:22,722 | 3,232 | 0,010 | 188,221 | 35 |
19. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 102D | | 1:22,771 | 3,281 | 0,049 | 188,109 | 27 |
20. | 22 | Pierluigi Martini | Dallara BMS192 | | 1:23,047 | 3,557 | 0,276 | 187,484 | 21 |
21. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/7A | | 1:23,101 | 3,611 | 0,054 | 187,362 | 16 |
22. | 4 | Andrea de Cesaris | Tyrrell 020B | | 1:23,241 | 3,751 | 0,140 | 187,047 | 19 |
23. | 29 | Bertrand Gachot | Venturi LC92 | | 1:23,524 | 4,034 | 0,283 | 186,413 | 17 |
24. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/7A | | 1:23,601 | 4,111 | 0,077 | 186,242 | 3 |
25. | 10 | Aguri Suzuki | Footwork FA13 | | 1:39,300 | 19,810 | 15,699 | 156,798 | 1 |
26. | 32 | Stefano Modena | Jordan 192 | | 2:08,611 | 49,121 | 29,311 | 121,063 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:25,054 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|