|
|
|
|
|
|
Grande Premio do Brasil 1994 | 27 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:15,703 - Nigel Mansell (Williams), 1992 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,490 - Riccardo Patrese (Williams), 1992 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 190,209 km/h - Nigel Mansell (Williams), 1992 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Michael Schumacher | Benetton B194 | | 1:18,455 | - | - | 198,458 | 7 |
2. | 2 | Ayrton Senna | Williams FW16 | | 1:18,764 | 0,309 | 0,309 | 197,679 | 11 |
3. | 0 | Damon Hill | Williams FW16 | | 1:20,386 | 1,931 | 1,622 | 193,690 | 21 |
4. | 27 | Jean Alesi | Ferrari 412T1 | | 1:20,452 | 1,997 | 0,066 | 193,532 | 12 |
5. | 8 | Martin Brundle | McLaren MP4/9 | | 1:20,717 | 2,262 | 0,265 | 192,896 | 17 |
6. | 14 | Rubens Barrichello | Jordan 194 | | 1:20,809 | 2,354 | 0,092 | 192,677 | 56 |
7. | 3 | Ukyo Katayama | Tyrrell 022 | | 1:20,842 | 2,387 | 0,033 | 192,598 | 34 |
8. | 6 | Jos Verstappen | Benetton B194 | | 1:20,896 | 2,441 | 0,054 | 192,469 | 8 |
9. | 30 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber C13 | | 1:20,907 | 2,452 | 0,011 | 192,443 | 12 |
10. | 29 | Karl Wendlinger | Sauber C13 | | 1:20,987 | 2,532 | 0,080 | 192,253 | 8 |
11. | 7 | Mika Hakkinen | McLaren MP4/9 | | 1:20,989 | 2,534 | 0,002 | 192,248 | 6 |
12. | 4 | Mark Blundell | Tyrrell 022 | | 1:21,039 | 2,584 | 0,050 | 192,130 | 19 |
13. | 10 | Gianni Morbidelli | Footwork FA15 | | 1:21,570 | 3,115 | 0,531 | 190,879 | 3 |
14. | 9 | Christian Fittipaldi | Footwork FA15 | | 1:21,582 | 3,127 | 0,012 | 190,851 | 8 |
15. | 15 | Eddie Irvine | Jordan 194 | | 1:21,696 | 3,241 | 0,114 | 190,585 | 8 |
16. | 20 | Erik Comas | Larrousse LH94 | | 1:21,756 | 3,301 | 0,060 | 190,445 | 30 |
17. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M193B | | 1:21,872 | 3,417 | 0,116 | 190,175 | 13 |
18. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 107C | | 1:22,007 | 3,552 | 0,135 | 189,862 | 40 |
19. | 28 | Gerhard Berger | Ferrari 412T1 | | 1:22,021 | 3,566 | 0,014 | 189,829 | 4 |
20. | 24 | Michele Alboreto | Minardi M193B | | 1:22,488 | 4,033 | 0,467 | 188,755 | 5 |
21. | 26 | Olivier Panis | Ligier JS39B | | 1:22,744 | 4,289 | 0,256 | 188,171 | 38 |
22. | 11 | Pedro Lamy | Lotus 107C | | 1:23,234 | 4,779 | 0,490 | 187,063 | 11 |
23. | 25 | Eric Bernard | Ligier JS39B | | 1:23,459 | 5,004 | 0,225 | 186,559 | 13 |
24. | 31 | David Brabham | Simtek S941 | | 1:23,911 | 5,456 | 0,452 | 185,554 | 29 |
25. | 19 | Olivier Beretta | Larrousse LH94 | | 1:38,618 | 20,163 | 14,707 | 157,882 | 1 |
26. | 34 | Bertrand Gachot | Pacific PR01 | | 1:39,561 | 21,106 | 0,943 | 156,387 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:23,947 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|