|
|
|
|
|
|
Warsteiner Grosser Preis von Luxembourg 1998 | 27 wrze?nia |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 4,556 km Liczba okrążeń: 67 Pełny dystans: 305,252 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,602 - Mika Hakkinen (McLaren), 1997 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,805 - Heinz-Harald Frentzen (Williams), 1997 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 200,244 km/h - Jacques Villeneuve (Williams), 1997 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 8 | Mika Hakkinen | McLaren MP4/13 | | 1:20,450 | - | - | 203,873 | 25 |
2. | 7 | David Coulthard | McLaren MP4/13 | | 1:20,715 | 0,265 | 0,265 | 203,204 | 61 |
3. | 3 | Michael Schumacher | Ferrari F300 | | 1:21,001 | 0,551 | 0,286 | 202,486 | 65 |
4. | 2 | Heinz-Harald Frentzen | Williams FW20 | | 1:21,394 | 0,944 | 0,393 | 201,509 | 65 |
5. | 5 | Giancarlo Fisichella | Benetton B198 | | 1:21,506 | 1,056 | 0,112 | 201,232 | 65 |
6. | 4 | Eddie Irvine | Ferrari F300 | | 1:21,667 | 1,217 | 0,161 | 200,835 | 62 |
7. | 1 | Jacques Villeneuve | Williams FW20 | | 1:21,701 | 1,251 | 0,034 | 200,752 | 33 |
8. | 9 | Damon Hill | Jordan 198 | | 1:21,741 | 1,291 | 0,040 | 200,653 | 66 |
9. | 6 | Alex Wurz | Benetton B198 | | 1:21,778 | 1,328 | 0,037 | 200,562 | 61 |
10. | 10 | Ralf Schumacher | Jordan 198 | | 1:21,881 | 1,431 | 0,103 | 200,310 | 21 |
11. | 14 | Jean Alesi | Sauber C17 | | 1:21,979 | 1,529 | 0,098 | 200,071 | 43 |
12. | 15 | Johnny Herbert | Sauber C17 | | 1:22,712 | 2,262 | 0,733 | 198,298 | 23 |
13. | 11 | Olivier Panis | Prost AP01 | | 1:22,931 | 2,481 | 0,219 | 197,774 | 61 |
14. | 21 | Toranosuke Takagi | Tyrrell 026 | | 1:23,392 | 2,942 | 0,461 | 196,681 | 47 |
15. | 18 | Rubens Barrichello | Stewart SF2 | | 1:23,412 | 2,962 | 0,020 | 196,634 | 33 |
16. | 17 | Mika Salo | Arrows A19 | | 1:23,552 | 3,102 | 0,140 | 196,304 | 23 |
17. | 19 | Jos Verstappen | Stewart SF2 | | 1:23,944 | 3,494 | 0,392 | 195,387 | 30 |
18. | 23 | Esteban Tuero | Minardi M198 | | 1:24,024 | 3,574 | 0,080 | 195,201 | 50 |
19. | 20 | Ricardo Rosset | Tyrrell 026 | | 1:24,161 | 3,711 | 0,137 | 194,884 | 23 |
20. | 22 | Shinji Nakano | Minardi M198 | | 1:24,210 | 3,760 | 0,049 | 194,770 | 61 |
21. | 16 | Pedro Diniz | Arrows A19 | | 1:25,285 | 4,835 | 1,075 | 192,315 | 5 |
22. | 12 | Jarno Trulli | Prost AP01 | | 1:25,328 | 4,878 | 0,043 | 192,218 | 4 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:26,082 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|