F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 1999
GP Australii
GP Brazylii
GP San Marino
GP Monako
GP Hiszpanii
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Austrii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Europy
GP Malezji
GP Japonii
Strona główna sezonu 1999
Klasyfikacje generalne 1999
Statystyki z sezonu 1999

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Marlboro Magyar Nagydij 199915 sierpnia
Hungaroring
Długość toru: 3,972 km
Liczba okrążeń: 77
Pełny dystans: 305,844 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:14,631 - Alain Prost (Williams), 1993
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:18,308 - Nigel Mansell (Williams), 1992
Największa średnia prędkość wyścigu:
174,062 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 1998
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie wyścigu  [  T-  |  T+  ]
Mika Hakkinen wreszcie zdołał uwolnić się od pecha, który prześladował go przez trzy ostatnie eliminacje, zwyciężając w wyścigu o Grand Prix Węgier. Radość z tego zwycięstwa była jeszcze ważna z innego powodu – tor Hungaroring jest traktowany jak domowy wyścig przez fińskich fanów i tutaj zjawia się ich zawsze najwięcej, a Hakkinen jeszcze nigdy tutaj nie zwyciężył. Warto również wspomnieć, że Hakkinen przejechał wszystkie siedemdziesiąt siedem okrążeń na prowadzeniu i nawet przez krótką chwilę nie znajdował się na innej pozycji. Na drugim miejscu wyścig ukończył David Coulthard i jest to zarazem drugi przypadek podwójnego zwycięstwa zespołu McLaren Mercedes w tym sezonie. Eddie Irvine po błędzie popełnionym w końcowej fazie wyścigu był w stanie dowieść tylko trzecią pozycję do mety. Kolejne miejsca zajęli Heinz-Harald Frentzen, Rubens Barrichello i Damon Hill. Brazylijczyk swoją piątą pozycję w głównej mierze zawdzięcza strategii, która zakładała o jeden postój mniej od Hilla.

Ogólnie rzecz biorąc, wyścig ten można by opisać jednym słowem – nudny. Jedyne trochę ciekawe momenty to start wyścigu i postoje w boksach, w czasie których mogą nastąpić przetasowania kierowców, a tak poza tym praktycznie zero wyprzedzania. Nawet Ferrari prowadzone przez Mikę Salo nie było w stanie wyprzedzić bolidów z zespołu Arrows. Ile takich wyścigów zobaczymy jeszcze w tym sezonie?

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca