F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2002
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2002
Klasyfikacje generalne 2002
Statystyki z sezonu 2002

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hockenheim.
Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 200228 lipca
Hockenheimring
Długość toru: 4,574 km
Liczba okrążeń: 67
Pełny dystans: 306,458 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozgrzewka  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 1Michael SchumacherFerrari F20021:16,726--
2. 2Rubens BarrichelloFerrari F20021:17,2400,5140,514
3. 9Giancarlo FisichellaJordan EJ121:17,2900,0500,564
4. 12Olivier PanisBAR 004B1:17,3260,0360,600
5. 10Takuma SatoJordan EJ121:17,5440,2180,818
6. 7Nick HeidfeldSauber C211:17,7110,1670,985
7. 3David CoulthardMcLaren MP4-171:17,8800,1691,154
8. 5Ralf SchumacherWilliams FW241:17,8930,0131,167
9. 4Kimi RaikkonenMcLaren MP4-171:17,9630,0701,237
10. 6Juan Pablo MontoyaWilliams FW241:17,9720,0091,246
11. 8Felipe MassaSauber C211:18,0330,0611,307
12. 19Enrique BernoldiArrows A231:18,2260,1931,500
13. 14Jarno TrulliRenault R2021:18,2950,0691,569
14. 16Eddie IrvineJaguar R3B1:18,3480,0531,622
15. 17Pedro de la RosaJaguar R3B1:18,4200,0721,694
16. 24Mika SaloToyota TF1021:18,6530,2331,927
17. 11Jacques VilleneuveBAR 004B1:18,7650,1122,039
18. 15Jenson ButtonRenault R2021:18,7910,0262,065
19. 25Allan McNishToyota TF1021:19,3180,5272,592
20. 18Heinz-Harald FrentzenArrows A231:19,9100,5923,184
21. 23Mark WebberMinardi PS021:20,1580,2483,432
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:22,096

Michael Schumacher jak dotąd jest niepokonany przed własną publicznością i w dzisiejszym wyścigu z pewnością będzie liczył na przełamanie złej passy, gdyż od zwycięstwa w 1995 roku tylko raz stanął na podium w Grand Prix Niemiec. Drugi kierowca Ferrari – Rubens Barrichello ma nieco lepsze wspomnienia z poprzednich wyścigów na torze Hockenheim, ponieważ w 2000 roku odniósł tu pierwsze zwycięstwo w karierze. Tym niemniej głównym faworytem do zwycięstwa jest Niemiec, ale ze względu na fakt, iż walka o tytuł mistrzowski została już rozstrzygnięta, należy spodziewać się zaciętej rywalizacji pomiędzy obydwoma kierowcami z włoskiej stajni.

Na pozycjach od trzeciej do piątej dzisiejszą rozgrzewkę ukończyli kierowcy, których bolidy napędzane są silnikami Hondy – Giancarlo Fisichella (Jordan), Olivier Panis (BAR) oraz Takuma Sato (Jordan). Kierowcy ci wypadli również całkiem nieźle podczas wczorajszej sesji kwalifikacyjnej i przynajmniej jeden z nich powinien ukończyć Grand Prix Niemiec na punktowanej pozycji. Pierwszą szóstkę zamknął kolejny kierowca jeżdżący na oponach Bridgestone – Nick Heidfeld (Sauber), podkreślając tym samym dominację opon japońskiego producenta, gdyż kierowcy z dwóch czołowych zespołów korzystających z konkurencyjnych opon Michelin – McLaren oraz Williams uplasowali się pod koniec pierwszej dziesiątki.

Dzisiejszej rozgrzewce towarzyszyła zdecydowanie najładniejsza pogoda z całego weekendu. Niewielkie różnice czasowe pomiędzy poszczególnymi kierowcami oraz fakt, iż walka o tytuł mistrzowski została już rozstrzygnięta, powinny zapewnić emocjonujący wyścig na nowym torze Hockenheim.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca