F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2002
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2002
Klasyfikacje generalne 2002
Statystyki z sezonu 2002

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 200217 marca
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:35,220 - Michael Schumacher (Ferrari), 2001
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:38,543 - Mika Hakkinen (McLaren), 2000
Największa średnia prędkość wyścigu:
194,199 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2000
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie sobotnich treningów  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 6Juan Pablo MontoyaWilliams FW241:36,556--
2. 4Kimi RaikkonenMcLaren MP4-171:36,6480,0920,092
3. 5Ralf SchumacherWilliams FW241:36,6890,0410,133
4. 2Rubens BarrichelloFerrari F20011:36,9100,2210,354
5. 3David CoulthardMcLaren MP4-171:36,9760,0660,420
6. 1Michael SchumacherFerrari F20011:37,0450,0690,489
7. 15Jenson ButtonRenault R2021:37,6090,5641,053
8. 9Giancarlo FisichellaJordan EJ121:38,2150,6061,659
9. 8Felipe MassaSauber C211:38,3010,0861,745
10. 7Nick HeidfeldSauber C211:38,3200,0191,764
11. 24Mika SaloToyota TF1021:38,3660,0461,810
12. 21Enrique BernoldiArrows A231:38,4780,1121,922
13. 20Heinz-Harald FrentzenArrows A231:38,6130,1352,057
14. 17Pedro de la RosaJaguar R31:38,7340,1212,178
15. 14Jarno TrulliRenault R2021:38,7960,0622,240
16. 10Takuma SatoJordan EJ121:39,1160,3202,560
17. 16Eddie IrvineJaguar R31:39,3190,2032,763
18. 25Allan McNishToyota TF1021:39,3490,0302,793
19. 11Jacques VilleneuveBAR 0041:39,4420,0932,886
20. 12Olivier PanisBAR 0041:39,4900,0482,934
21. 23Mark WebberMinardi PS021:40,0600,5703,504
22. 22Alex YoongMinardi PS021:40,6560,5964,100
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:43,314

Podczas sobotnich treningów bezpośrednio poprzedzających sesję kwalifikacyjną do Grand Prix Malezji najlepszy czas uzyskał kierowca z zespołu Williams – Juan Pablo Montoya. Kolumbijczyk był nieznacznie szybszy, bo o 0.133 sekundy od partnera zespołowego – Ralfa Schumachera, jednak obydwu kierowców rozdzielił Kimi Raikkonen (McLaren), który tak jak podczas piątkowych treningów również dzisiaj spisywał się bardzo dobrze. Najszybszy kierowca z zespołu Ferrari – Rubens Barrichello sobotnie treningi ukończył na czwartej pozycji, natomiast drugi kierowca z tego zespołu – Michael Schumacher był tym razem szósty, mimo, iż od najszybszego kierowcy dzieliła go mniejsza strata czasowa niż podczas wczorajszych treningów, na których Niemiec uzyskał trzeci czas. Pomiędzy dwoma czerwonymi Ferrari na piątej pozycji uplasował się drugi kierowca z zespołu McLaren – David Coulthard. Szkot na 15 minut przed końcem drugiej połowy treningu wypadł z toru i nie zdołał już nań powrócić, jednak mimo to zdołał wykonać większość z zaplanowanych na trening poprzedzający sesję kwalifikacyjną zadań. W pierwszej dziesiątce znaleźli się jeszcze Jenson Button (Renault), Giancarlo Fisichella (Jordan) oraz kierowcy z zespołu Sauber – Felipe Massa i Nick Heidfeld.

Przebieg pierwszej z dwóch dzisiejszych 45-minutowych sesji treningowych był raczej spokojny, co w głównej mierze spowodowane było nie do końca wyschniętym po deszczu torem oraz niższą jego temperaturą (poniżej 30°C) w stosunku do temperatury spodziewanej podczas sesji kwalifikacyjnej oraz samego wyścigu. Natomiast podczas drugiej sesji warunki na torze poprawiły się i kierowcy zaczęli już jeździć na limicie, co zaowocowało wieloma, ale raczej niegroźnymi poślizgami. Kłopoty techniczne najbardziej dotknęły dzisiaj Heinza-Haralda Frentzena, który w pierwszej sesji nie zaliczył ani jednego okrążenia pomiarowego. Niemiec podczas drugiej sesji zdołał jednak przynajmniej częściowo odrobić zaległości i uzyskując 13 czas ostatecznie uplasował się tuż za partnerem z zespołu Arrows – Enrique Bernoldim.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca