F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2002
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2002
Klasyfikacje generalne 2002
Statystyki z sezonu 2002

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Premio do Brasil 200231 marca
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,780 - Michael Schumacher (Ferrari), 2001
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:14,755 - Michael Schumacher (Ferrari), 2000
Największa średnia prędkość wyścigu:
199,633 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2000
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie sobotnich treningów  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 5Ralf SchumacherWilliams FW241:13,543--
2. 3David CoulthardMcLaren MP4-171:13,5630,0200,020
3. 15Jenson ButtonRenault R2021:13,6860,1230,143
4. 14Jarno TrulliRenault R2021:13,7140,0280,171
5. 1Michael SchumacherFerrari F20021:13,8370,1230,294
6. 4Kimi RaikkonenMcLaren MP4-171:13,8820,0450,339
7. 6Juan Pablo MontoyaWilliams FW241:14,1410,2590,598
8. 2Rubens BarrichelloFerrari F20011:14,1890,0480,646
9. 24Mika SaloToyota TF1021:14,4840,2950,941
10. 7Nick HeidfeldSauber C211:14,5080,0240,965
11. 11Jacques VilleneuveBAR 0041:15,1310,6231,588
12. 9Giancarlo FisichellaJordan EJ121:15,2460,1151,703
13. 8Felipe MassaSauber C211:15,2700,0241,727
14. 12Olivier PanisBAR 0041:15,2980,0281,755
15. 17Pedro de la RosaJaguar R31:15,3050,0071,762
16. 21Enrique BernoldiArrows A231:15,4150,1101,872
17. 16Eddie IrvineJaguar R31:15,5340,1191,991
18. 10Takuma SatoJordan EJ121:15,6410,1072,098
19. 25Allan McNishToyota TF1021:15,8920,2512,349
20. 20Heinz-Harald FrentzenArrows A231:15,9330,0412,390
21. 23Mark WebberMinardi PS021:16,2940,3612,751
22. 22Alex YoongMinardi PS021:16,7270,4333,184
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:18,691

Podczas dzisiejszych treningów najlepszy czas uzyskał kierowca z zespołu Williams – Ralf Schumacher. Niemiec był jednak tylko nieznacznie szybszy od Davida Coultharda, który z kolei był najszybszy podczas wczorajszych sesji treningowych. O ile w piątek sporą niespodziankę w postaci trzeciego czasu sprawił kierowca Toyoty – Allan McNish, o tyle dzisiaj wprost rewelacyjnie spisali się kierowcy z zespołu Renault – Jenson Button oraz Jarno Trulli, którzy w końcowej części ostatniej z dwóch 45-minutowych sesji byli autorami dwóch najlepszych czasów. Co prawda po krótkiej przerwie spowodowanej koniecznością usunięcia bolidu Sauber, stojącego na poboczu łagodnego zakrętu prowadzącego na prostą startową, zostali pokonani przez Ralfa Schumachera oraz Davida Coultharda, ale obaj mieli mniej niż 0.2 sekundy straty do kierowcy z zespołu Williams. Cała czwórka wykręciła lepszy czasy od najlepszego czasu uzyskanego przez kierowcę Ferrari – Michaela Schumachera podczas zeszłorocznej sesji kwalifikacyjnej na tym torze.

Na piątej i szóstej pozycji sobotnie treningi ukończyli ci sami kierowcy co wczoraj – Michael Schumacher oraz Kimi Raikkonen. Obaj kierowcy mieli dzisiaj znacznie mniejszą stratę do najszybszego kierowcy, jednak mimo to nie zdołali uzyskać wyższych pozycji. Bardzo dobra postawa kierowców z zespołu Renault spowodowała, iż dzisiaj poza pierwszą szóstką znalazło się aż dwóch kierowców z czołowych zespołów – Juan Pablo Montoya (Williams) oraz Rubens Barrichello (Ferrari). Niestety Brazylijczyk popełnił dzisiaj takie samo przewinienie co wczoraj Takuma Sato – wyjechał z boksów przy zapalonym czerwonym świetle i chociaż w tym przypadku światło to zapaliło się dosłownie tuż przed oczami kierowcy Ferrari, to jednak sędziowie pozostali nie ugięci i podczas sesji kwalifikacyjnjej najlepsze okrążenie uzyskane przez Barrichello będzie anulowane.

Dziewiąty czas uzyskał Mika Salo i chociaż nie jest to już tak dobry rezultat jak trzecia pozycja uzyskana wczoraj przez drugiego kierowcy Toyoty – McNisha, to jednak nadal odzwierciedla całkiem niezłą formę tej stajni. Pierwsza dziesiątkę natomiast zamknął dzisiaj kierowca z zespołu Sauber – Nick Heidfeld, który zeszłoroczną edycję Grand Prix Brazylii ukończył na bardzo dobrej, trzeciej pozycji.

Wczorajszy pechowiec – Takuma Sato dzisiejszych treningów również nie zaliczy do zbytnio udanych. Kierowca z zespołu Jordan dwukrotnie wypadał z toru, przy czym za drugim razem podczas lekkiego zderzenia z bandą uszkodził swój bolid i w ten sposób zakończył swój udział w dzisiejszych treningach na zaledwie 18 pozycji. Na szczęście Japończyk nie popełnił już dzisiaj żadnego wykroczenia.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca