F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2002
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2002
Klasyfikacje generalne 2002
Statystyki z sezonu 2002

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Imola.
Gran Premio di San Marino 200214 kwietnia
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
Długość toru: 4,947 km
Liczba okrążeń: 62
Pełny dystans: 306,466 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:23,054 - David Coulthard (McLaren), 2001
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:25,524 - Ralf Schumacher (Williams), 2001
Największa średnia prędkość wyścigu:
202,062 km/h - Ralf Schumacher (Williams), 2001
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie sobotnich treningów  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 1Michael SchumacherFerrari F20021:23,046--
2. 3David CoulthardMcLaren MP4-171:23,5500,5040,504
3. 2Rubens BarrichelloFerrari F20021:23,6750,1250,629
4. 7Nick HeidfeldSauber C211:23,6950,0200,649
5. 5Ralf SchumacherWilliams FW241:23,9000,2050,854
6. 6Juan Pablo MontoyaWilliams FW241:24,0780,1781,032
7. 4Kimi RaikkonenMcLaren MP4-171:24,6510,5731,605
8. 15Jenson ButtonRenault R2021:24,7850,1341,739
9. 11Jacques VilleneuveBAR 0041:24,9650,1801,919
10. 20Heinz-Harald FrentzenArrows A231:25,1780,2132,132
11. 12Olivier PanisBAR 0041:25,3630,1852,317
12. 14Jarno TrulliRenault R2021:25,5200,1572,474
13. 9Giancarlo FisichellaJordan EJ121:25,5420,0222,496
14. 10Takuma SatoJordan EJ121:25,5760,0342,530
15. 16Eddie IrvineJaguar R31:25,7660,1902,720
16. 21Enrique BernoldiArrows A231:25,7810,0152,735
17. 24Mika SaloToyota TF1021:25,9510,1702,905
18. 17Pedro de la RosaJaguar R31:26,3990,4483,353
19. 23Mark WebberMinardi PS021:27,0220,6233,976
20. 25Allan McNishToyota TF1021:27,1380,1164,092
21. 8Felipe MassaSauber C211:27,2820,1444,236
22. 22Alex YoongMinardi PS021:28,9931,7115,947
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:28,859

Dzisiejsze treningi bezpośrednio poprzedzające sesję kwalifikacyjną do Grand Prix San Marino odbyły się już przy słonecznej pogodzie, aczkolwiek przez pierwsze 45 minut tor był jeszcze mokry w wielu miejscach i dlatego większość kierowców korzystała z opon przejściowych. Dopiero pod sam koniec kilku kierowców, w tym Juan Pablo Montoya, Ralf Schumacher i David Coulthard zdecydowało się na założenie rowkowanych opon i to właśnie oni znaleźli się na czele klasyfikacji po pierwszej sesji. W drugiej połowie wszyscy kierowcy zaczęli uzyskiwać znacznie lepsze czasy, jednak pomimo zmiany pogody ostatecznie najszybszym kierowcą okazał się Michael Schumacher.

W przeciwieństwie do piątkowych treningów kierowców Ferrari rozdzielił tym razem Coulthard, który miał pół sekundy straty do Niemca, natomiast czwarty czas uzyskał dzisiaj kierowca mający również pod maską silnik Ferrari – Nick Heidfeld. Kierowcy z zespołu Williams na suchym torze nie odstawali już znacząco od Michaela Schumachera i sobotnie treningi ukończyli na piątej i szóstej pozycji.

Ze względu na lepsze warunki pogodowe przebieg dzisiejszych sesji treningowych był nieco bardziej spokojny, chociaż zdarzały się też wizyty na poboczach. Tylko przypadku Felipe Massy i Giancarla Fisichelli były one powodem zakończenia jazdy, przy czym żadna z "wycieczek" na pobocze nie zakończyła się zderzeniem z bandą.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca