|
|
|
|
|
|
Gran Premio di San Marino 2002 | 14 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:23,054 - David Coulthard (McLaren), 2001 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:25,524 - Ralf Schumacher (Williams), 2001 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 202,062 km/h - Ralf Schumacher (Williams), 2001 |
| |
Podsumowanie sobotnich treningów [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata |
|
1. | 1 | Michael Schumacher | Ferrari F2002 | | 1:23,046 | - | - |
2. | 3 | David Coulthard | McLaren MP4-17 | | 1:23,550 | 0,504 | 0,504 |
3. | 2 | Rubens Barrichello | Ferrari F2002 | | 1:23,675 | 0,125 | 0,629 |
4. | 7 | Nick Heidfeld | Sauber C21 | | 1:23,695 | 0,020 | 0,649 |
5. | 5 | Ralf Schumacher | Williams FW24 | | 1:23,900 | 0,205 | 0,854 |
6. | 6 | Juan Pablo Montoya | Williams FW24 | | 1:24,078 | 0,178 | 1,032 |
7. | 4 | Kimi Raikkonen | McLaren MP4-17 | | 1:24,651 | 0,573 | 1,605 |
8. | 15 | Jenson Button | Renault R202 | | 1:24,785 | 0,134 | 1,739 |
9. | 11 | Jacques Villeneuve | BAR 004 | | 1:24,965 | 0,180 | 1,919 |
10. | 20 | Heinz-Harald Frentzen | Arrows A23 | | 1:25,178 | 0,213 | 2,132 |
11. | 12 | Olivier Panis | BAR 004 | | 1:25,363 | 0,185 | 2,317 |
12. | 14 | Jarno Trulli | Renault R202 | | 1:25,520 | 0,157 | 2,474 |
13. | 9 | Giancarlo Fisichella | Jordan EJ12 | | 1:25,542 | 0,022 | 2,496 |
14. | 10 | Takuma Sato | Jordan EJ12 | | 1:25,576 | 0,034 | 2,530 |
15. | 16 | Eddie Irvine | Jaguar R3 | | 1:25,766 | 0,190 | 2,720 |
16. | 21 | Enrique Bernoldi | Arrows A23 | | 1:25,781 | 0,015 | 2,735 |
17. | 24 | Mika Salo | Toyota TF102 | | 1:25,951 | 0,170 | 2,905 |
18. | 17 | Pedro de la Rosa | Jaguar R3 | | 1:26,399 | 0,448 | 3,353 |
19. | 23 | Mark Webber | Minardi PS02 | | 1:27,022 | 0,623 | 3,976 |
20. | 25 | Allan McNish | Toyota TF102 | | 1:27,138 | 0,116 | 4,092 |
21. | 8 | Felipe Massa | Sauber C21 | | 1:27,282 | 0,144 | 4,236 |
22. | 22 | Alex Yoong | Minardi PS02 | | 1:28,993 | 1,711 | 5,947 |
| |
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:28,859 |
|
Dzisiejsze treningi bezpośrednio poprzedzające sesję kwalifikacyjną do Grand Prix San Marino odbyły się już przy słonecznej pogodzie, aczkolwiek przez pierwsze 45 minut tor był jeszcze mokry w wielu miejscach i dlatego większość kierowców korzystała z opon przejściowych. Dopiero pod sam koniec kilku kierowców, w tym Juan Pablo Montoya, Ralf Schumacher i David Coulthard zdecydowało się na założenie rowkowanych opon i to właśnie oni znaleźli się na czele klasyfikacji po pierwszej sesji. W drugiej połowie wszyscy kierowcy zaczęli uzyskiwać znacznie lepsze czasy, jednak pomimo zmiany pogody ostatecznie najszybszym kierowcą okazał się Michael Schumacher.
W przeciwieństwie do piątkowych treningów kierowców Ferrari rozdzielił tym razem Coulthard, który miał pół sekundy straty do Niemca, natomiast czwarty czas uzyskał dzisiaj kierowca mający również pod maską silnik Ferrari – Nick Heidfeld. Kierowcy z zespołu Williams na suchym torze nie odstawali już znacząco od Michaela Schumachera i sobotnie treningi ukończyli na piątej i szóstej pozycji.
Ze względu na lepsze warunki pogodowe przebieg dzisiejszych sesji treningowych był nieco bardziej spokojny, chociaż zdarzały się też wizyty na poboczach. Tylko przypadku Felipe Massy i Giancarla Fisichelli były one powodem zakończenia jazdy, przy czym żadna z "wycieczek" na pobocze nie zakończyła się zderzeniem z bandą.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|