F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2002
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2002
Klasyfikacje generalne 2002
Statystyki z sezonu 2002

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
Grosser A1 Preis von Österreich 200212 maja
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 307,146 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,562 - Michael Schumacher (Ferrari), 2001
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:10,843 - David Coulthard (McLaren), 2001
Największa średnia prędkość wyścigu:
210,228 km/h - Jacques Villeneuve (Williams), 1997
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie treningów 1 i 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 2Rubens BarrichelloFerrari F20021:10,549--
2. 1Michael SchumacherFerrari F20021:10,5790,0300,030
3. 6Juan Pablo MontoyaWilliams FW241:10,6130,0340,064
4. 4Kimi RaikkonenMcLaren MP4-171:10,6570,0440,108
5. 25Allan McNishToyota TF1021:11,1400,4830,591
6. 21Enrique BernoldiArrows A231:11,2440,1040,695
7. 17Pedro de la RosaJaguar R31:11,3360,0920,787
8. 12Olivier PanisBAR 0041:11,3820,0460,833
9. 3David CoulthardMcLaren MP4-171:11,4160,0340,867
10. 10Takuma SatoJordan EJ121:11,5370,1210,988
11. 16Eddie IrvineJaguar R31:11,6080,0711,059
12. 5Ralf SchumacherWilliams FW241:11,6520,0441,103
13. 20Heinz-Harald FrentzenArrows A231:11,7430,0911,194
14. 15Jenson ButtonRenault R2021:11,7700,0271,221
15. 8Felipe MassaSauber C211:12,0130,2431,464
16. 7Nick HeidfeldSauber C211:12,0230,0101,474
17. 14Jarno TrulliRenault R2021:12,1550,1321,606
18. 9Giancarlo FisichellaJordan EJ121:12,1930,0381,644
19. 24Mika SaloToyota TF1021:12,3750,1821,826
20. 22Alex YoongMinardi PS021:12,5640,1892,015
21. 11Jacques VilleneuveBAR 0041:12,5740,0102,025
22. 23Mark WebberMinardi PS021:13,2190,6452,670
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:15,487

Rubens Barrichello podbudowany świeżo podpisanym kontraktem z zespołem Ferrari na dwa kolejne sezony, uzyskał najlepszy czas podczas piątkowych treningów poprzedzających Grand Prix Austrii. Michael Schumacher był tylko nieznacznie wolniejszy od Brazylijczyka, podobnie jak i kierowcy z zespołów Williams i McLaren – Juan Pablo Montoya oraz Kimi Raikkonen. Całą czwórkę dzieliła zaledwie jedna-dziesiąta sekundy. Tymczasem autorem największej niespodzianki podczas dzisiejszych treningów był kierowca Toyoty – Allan McNish, który uzyskał piąty czas dnia. Pierwszą szóstkę zamknął Enrique Bernoldi, potwierdzając tym samym dobrą formę zespołu Arrows, który w ostatnim wyścigu (Grand Prix Hiszpanii) dzięki wspaniałej postawie Heinza-Haralda Frentzena zdobył pierwszy punkt w tym sezonie. Co prawda Niemiec tym razem był dopiero trzynasty, jednak było to spowodowane koniecznością wymiany uszkodzonej podczas jednej z wizyt na poboczu podłogi bolidu, przez którą Frentzen stracił znaczną część ostatniej z dwóch godzinnych sesji. Z pozostałych kierowców warto jeszcze odnotować dobrą postawę Pedra de la Rosy (Jaguar), który uplasował się na siódmej pozycji.

Dzisiejsze treningi odbyły się przy słonecznej pogodzie, jednak ze względu na brudną nawierzchnię toru A1-Ring, obfitowały w liczne poślizgi oraz wizyty na poboczach, w wyniku których tor stawał się jeszcze bardziej zanieczyszczony. Na szczęście obyło się bez wypadków i tylko w przypadku dwóch kierowców wypadnięcie z toru było równoznaczne z koniecznością pozostawienia bolidu na poboczu. Pierwszym pechowcem był nie kto inny, jak Rubens Barrichello, przy czym Brazylijczyk miał w sumie dużo szczęścia, gdyż wypadł z toru tuż po zakończeniu pierwszej sesji, natomiast Giancarlo Fisichella (Jordan) w wyniku poślizgu, który zakończył się na środku żwirowiska, stracił ponad połowę drugiej sesji i ostatecznie został sklasyfikowany dopiero na 18 pozycji.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca