|
|
|
|
|
|
Grand Prix Air Canada 2002 | 9 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Podsumowanie treningów 1 i 2 [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata |
|
1. | 3 | David Coulthard | McLaren MP4-17 | | 1:15,407 | - | - |
2. | 6 | Juan Pablo Montoya | Williams FW24 | | 1:15,543 | 0,136 | 0,136 |
3. | 1 | Michael Schumacher | Ferrari F2002 | | 1:15,788 | 0,245 | 0,381 |
4. | 4 | Kimi Raikkonen | McLaren MP4-17 | | 1:15,946 | 0,158 | 0,539 |
5. | 5 | Ralf Schumacher | Williams FW24 | | 1:16,018 | 0,072 | 0,611 |
6. | 24 | Mika Salo | Toyota TF102 | | 1:16,259 | 0,241 | 0,852 |
7. | 12 | Olivier Panis | BAR 004B | | 1:16,333 | 0,074 | 0,926 |
8. | 2 | Rubens Barrichello | Ferrari F2002 | | 1:16,440 | 0,107 | 1,033 |
9. | 11 | Jacques Villeneuve | BAR 004B | | 1:16,448 | 0,008 | 1,041 |
10. | 20 | Heinz-Harald Frentzen | Arrows A23 | | 1:16,793 | 0,345 | 1,386 |
11. | 17 | Pedro de la Rosa | Jaguar R3 | | 1:16,801 | 0,008 | 1,394 |
12. | 9 | Giancarlo Fisichella | Jordan EJ12 | | 1:16,989 | 0,188 | 1,582 |
13. | 21 | Enrique Bernoldi | Arrows A23 | | 1:17,018 | 0,029 | 1,611 |
14. | 7 | Nick Heidfeld | Sauber C21 | | 1:17,250 | 0,232 | 1,843 |
15. | 15 | Jenson Button | Renault R202 | | 1:17,473 | 0,223 | 2,066 |
16. | 8 | Felipe Massa | Sauber C21 | | 1:17,489 | 0,016 | 2,082 |
17. | 16 | Eddie Irvine | Jaguar R3 | | 1:17,765 | 0,276 | 2,358 |
18. | 23 | Mark Webber | Minardi PS02 | | 1:18,034 | 0,269 | 2,627 |
19. | 10 | Takuma Sato | Jordan EJ12 | | 1:18,143 | 0,109 | 2,736 |
20. | 25 | Allan McNish | Toyota TF102 | | 1:18,311 | 0,168 | 2,904 |
21. | 14 | Jarno Trulli | Renault R202 | | 1:18,465 | 0,154 | 3,058 |
22. | 22 | Alex Yoong | Minardi PS02 | | 1:19,050 | 0,585 | 3,643 |
| |
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:20,685 |
|
Zwycięzca Grand Prix Monako – David Coulthard okazał się najszybszym kierowcą podczas piątkowych treningów poprzedzających Grand Prix Kanady. Tuż za Szkotem uplasował się z kolei zdobywca pole position do ostatniego wyścigu – Juan Pablo Montoya. Trzeci czas uzyskał Michael Schumacher, który tym samym rozdzielił pary kierowców z zespołów McLaren i Williams, gdyż na czwartej i piątej pozycji dzisiejsze treningi ukończyli Kimi Raikkonen oraz Ralf Schumacher. Jedynym outsiderem, który zdołał załapać się do pierwszej szóstki był Mika Salo. Kierowca Toyoty był wolniejszy o mniej niż jedną sekundę od Coultharda podczas pierwszej wizyty tej stajni na torze im. Gillesa Villeneuve'a.
Drugi kierowca Ferrari – Rubens Barrichello uzyskał dopiero ósmy czas i został otoczony przez kierowców z zespołu BAR – Oliviera Panisa oraz Jacquesa Villeneuve'a. Kierowcy ci jeździli jednak z mniejszą ilością paliwa w baku i tylko dzięki temu uzyskali zbliżone do Brazylijczyka czasy. Pierwszą dziesiątkę zamknął kierowca z zespołu Arrows – Heinz-Harald Frentzen.
Dzisiejsze treningi odbyły się przy słonecznej pogodzie i miały raczej spokojny przebieg. Poza kilkoma niegroźnymi poślizgami i wizytami bliskie spotkanie z bandą zaliczył tylko Michael Schumacher. Była to ta sama, umiejscowiona tuż za ostatnią szykaną prowadzącą na prostą startową banda, która w 1999 roku przyczyniła się do odpadnięcia z Grand Prix Kanady trzech mistrzów świata, w tym również i Niemca. Kierowca Ferrari tym razem miał jednak znacznie więcej szczęścia, gdyż otarł się tylko o nią prawymi kołami. Na jutro przewidywane są opady deszczu, które mogą urozmaicić i tak zapowiadającą się na bardzo ciekawą sesję kwalifikacyjną.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|