F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2003
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2003
Klasyfikacje generalne 2003
Statystyki z sezonu 2003

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Vodafone d'Italia 200314 wrze?nia
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:20,264 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2002
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:23,657 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2002
Największa średnia prędkość wyścigu:
241,114 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2002
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrataOkr.
1. 2Rubens BarrichelloFerrari F2003-GA1:21,001--18
2. 1Michael SchumacherFerrari F2003-GA1:21,1520,1510,15115
3. 6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-17D1:21,3180,1660,31719
4. 3Juan Pablo MontoyaWilliams FW251:21,5560,2380,55522
5. 5David CoulthardMcLaren MP4-17D1:21,6750,1190,67424
6. 21Cristiano da MattaToyota TF1031:21,8810,2060,88024
7. 17Jenson ButtonBAR 0051:21,9130,0320,91227
8. 8Fernando AlonsoRenault R23B1:22,1000,1871,09918
9. 4Ralf SchumacherWilliams FW251:22,3120,2121,31122
10. 7Jarno TrulliRenault R23B1:22,3350,0231,33417
11. 14Mark WebberJaguar R41:22,3680,0331,36722
12. 20Olivier PanisToyota TF1031:22,5840,2161,58320
13. 9Nick HeidfeldSauber C221:22,8210,2371,82016
14. 10Heinz-Harald FrentzenSauber C221:22,9290,1081,92813
15. 16Jacques VilleneuveBAR 0051:23,1510,2222,15013
16. 15Justin WilsonJaguar R41:23,4780,3272,47711
17. 11Giancarlo FisichellaJordan EJ131:23,7940,3162,79316
18. 19Jos VerstappenMinardi PS031:24,6520,8583,65114
19. 12Zsolt BaumgartnerJordan EJ131:24,8910,2393,89022
20. 18Nicolas KiesaMinardi PS031:26,9032,0125,9023
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:26,671

Piątkowe treningi bezpośrednio poprzedzające pierwszą sesję kwalifikacyjną do wyścigu o Grand Prix Włoch na czele klasyfikacji ukończyli kierowcy Ferrari – Rubens Barrichello i Michael Schumacher. Pięciokrotny mistrz świata na początku godzinnej sesji popełnił błąd na ostatnim zakręcie (Parabolica) i wypadł na chwilę z toru, ale udało mu się uniknąć kolizji z bandą i chociaż do pewnego momentu był właścicielem najlepszego czasu, to jednak ostatecznie musiał zadowolić się drugą pozycją. Tuż za starszym z braci Schumacherów uplasowali się jego dwaj najgroźniejsi rywale – Kimi Raikkonen i Juan Pablo Montoya. Obaj kierowcy przez pewien czas także znajdowali się na czele klasyfikacji, a po zakończeniu treningów mieli odpowiednio 0.166 i 0.404 sekundy straty do Niemca. Drudzy kierowcy z zespołów McLaren i Williams – David Coulthard oraz Ralf Schumacher sklasyfikowani zostali na piątej i dziewiątej pozycji. Dla młodszego z braci Schumacherów był to pierwszy powrót za kierownicę bolidu FW25 od wypadku, który miał miejsce na początku zeszłego tygodnia podczas testów także na torze Monza. Niemiec ze zrozumiałych względów nieco ostrożniej podszedł do dzisiejszych treningów i miał grubo ponad sekundę straty do Barrichello.

Poniżej jednej sekundy straty do najszybszego kierowcy Ferrari zmieścili się jeszcze tylko Cristiano da Matta (Toyota) i Jenson Button (B.A.R). Button był jedynym kierowcą na oponach Bridgestone nie z zespołu Ferrari, któremu udało się załapać do pierwszej dziesiątki i w dodatku przejechał najwięcej okrążeń ze wszystkich kierowców – 27. Z reprezentantów zespołu Renault tylko Fernando Alonso zdołał na treningach uzyskać lepszy czas niż podczas porannych testów, jednak i tak wystarczyło to zaledwie na ósmą pozycję. Tymczasem Jarno Trulli był nawet wolniejszy i z trudem załapał się do pierwszej dziesiątki, mając zaledwie 0.033 przewagi nad Markiem Webberem, który uczynił zdecydowany postęp w stosunku do porannych testów. Sztuka ta nie powiodła się jednak drugiemu kierowcy z zespołu Jaguar – Justinowi Wilsonowi. Brytyjczyk ze stratą ponad dwóch sekund do Barrichello sklasyfikowany został dopiero na 16 pozycji, będąc szybszym tylko od kierowców z zespołów Jordan i Minardi.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca