F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2003
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2003
Klasyfikacje generalne 2003
Statystyki z sezonu 2003

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
Grosser A1 Preis von Österreich 200318 maja
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 69
Pełny dystans: 298,494 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:08,082 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2002
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:09,298 - Michael Schumacher (Ferrari), 2002
Największa średnia prędkość wyścigu:
210,228 km/h - Jacques Villeneuve (Williams), 1997
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie sobotnich treningów  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrataOkr.
1. 2Rubens BarrichelloFerrari F2003-GA1:09,241--45
2. 3Juan Pablo MontoyaWilliams FW251:09,3010,0600,06037
3. 1Michael SchumacherFerrari F2003-GA1:09,3310,0300,09036
4. 4Ralf SchumacherWilliams FW251:09,4180,0870,17741
5. 7Jarno TrulliRenault R231:09,7040,2860,46352
6. 16Jacques VilleneuveBAR 0051:09,7080,0040,46747
7. 6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-17D1:09,8700,1620,62934
8. 14Mark WebberJaguar R41:09,8910,0210,65043
9. 8Fernando AlonsoRenault R231:09,9230,0320,68246
10. 11Giancarlo FisichellaJordan EJ131:10,0180,0950,77728
11. 9Nick HeidfeldSauber C221:10,0440,0260,80340
12. 15Antonio PizzoniaJaguar R41:10,0570,0130,81638
13. 20Olivier PanisToyota TF1031:10,0760,0190,83539
14. 17Jenson ButtonBAR 0051:10,2120,1360,97134
15. 5David CoulthardMcLaren MP4-17D1:10,2220,0100,98138
16. 21Cristiano da MattaToyota TF1031:10,3700,1481,12939
17. 10Heinz-Harald FrentzenSauber C221:10,4560,0861,21540
18. 12Ralph FirmanJordan EJ131:11,4130,9572,17236
19. 19Jos VerstappenMinardi PS031:11,5460,1332,30522
20. 18Justin WilsonMinardi PS031:11,9360,3902,69531
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:14,088

Sobotnie treningi poprzedzające finałową sesję kwalifikacyjną do Grand Prix Austrii na pierwszej pozycji ukończył Rubens Barrichello. Brazylijczyk, który w zeszłym roku znakomicie wypadł na torze A1-Ring, przypomniał w ten sposób, iż w tym roku także może odegrać jedną z decydujących ról w niedzielnym wyścigu. O ile jednak najlepszy czas uzyskany przez kierowcę Ferrari nie jest zbyt wielkim zaskoczeniem, o tyle strata zaledwie 0.06 sekundy Juana Pablo Montoi, który uplasował się na drugiej pozycji może oznaczać, iż zespół Williams podobnie jak na torze Imola włączy się przynajmniej do walki o czołowe pozycje startowe. Potwierdzeniem tego może być również bardzo dobry czas uzyskany przez Ralfa Schumachera podczas dzisiejszych treningów, który sklasyfikowany został tuż za starszym bratem Michaelem na czwartej pozycji, mając mniej niż 0.2 sekundy straty do Barrichello. Przed Niemcem będzie jednak stało dzisiaj o wiele trudniejsze zadanie, gdyż ze względu na błąd popełniony podczas wczorajszych kwalifikacji dzisiaj jako pierwszy kierowca będzie musiał zaliczyć swoje okrążenie pomiarowe, co z pewnością negatywnie odbije się na uzyskanym czasie. Tuż za kierowcami z zespołów Ferrari i Williams uplasował się Jarno Trulli i jest to zdecydowany postęp w stosunku do piątkowych kwalifikacji, podczas których Włoch był dopiero jedenasty. Fernando Alonso także uzyskał nieco lepszy rezultat (dziewiąta pozycja), ale należy pamiętać o tym, iż podczas wczorajszych treningów, poprzedzających pierwszą sesję kwalifikacyjną kierowcy z zespołu Renault wypadli jeszcze lepiej, tak więc trudno przewidzieć, jak francuska stajnie spisze się na dzisiejszych kwalifikacjach, decydujących bezpośrednio o pozycjach startowych. Jacques Villeneuve (B.A.R) sklasyfikowany został na szóstej pozycji, potwierdzając w ten sposób niezłą formę bolidów 005 na austriackim torze. Mark Webber (Jaguar) także znalazł się ponownie w pierwszej dziesiątce, plasując się tuż za Kimim Raikkonenem (McLaren) na ósmej pozycji. Pierwszą dziesiątkę zamknął tymczasem podobnie jak podczas piątkowych kwalifikacji Giancarlo Fisichella (Jordan).

Dzisiejsze treningi ponownie odbyły się przy słonecznej pogodzie i miały dosyć spokojny przebieg. Lekkie zderzenie z barierą z opon zaliczył tylko kierowca z zespołu Minardi – Justin Wilson po błędzie popełnionym na pierwszym zakręcie. Ponadto Michael Schumacher w tym samym miejscu toru zaliczył niegroźny piruet, po którym kontynuował jazdę. Zdecydowanie najsłabiej wypadł podczas dzisiejszych treningów kierowca z zespołu McLaren – David Coulthard, który sklasyfikowany został dopiero na 15 pozycji, chociaż do Barrichello miał i tak mniej niż sekundę straty. Jenson Button (B.A.R) także nie zdołał powtórzyć wczorajszego rezultatu i znalazł się tuż przed Szkotem.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca