F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2003
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2003
Klasyfikacje generalne 2003
Statystyki z sezonu 2003

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Gilles Villeneuve.
Grand Prix Air Canada 200315 czerwca
Circuit Gilles Villeneuve
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 305,270 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:12,836 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2002
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:15,960 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2002
Największa średnia prędkość wyścigu:
195,682 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2002
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Podsumowanie sobotnich treningów  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 1Michael SchumacherFerrari F2003-GA1:23,385--
2. 2Rubens BarrichelloFerrari F2003-GA1:23,6770,2920,292
3. 11Giancarlo FisichellaJordan EJ131:25,2401,5631,855
4. 8Fernando AlonsoRenault R231:25,3820,1421,997
5. 4Ralf SchumacherWilliams FW251:25,6680,2862,283
6. 16Jacques VilleneuveBAR 0051:25,7040,0362,319
7. 5David CoulthardMcLaren MP4-17D1:25,8390,1352,454
8. 17Jenson ButtonBAR 0051:25,9020,0632,517
9. 7Jarno TrulliRenault R231:25,9610,0592,576
10. 14Mark WebberJaguar R41:26,4400,4793,055
11. 9Nick HeidfeldSauber C221:26,5370,0973,152
12. 12Ralph FirmanJordan EJ131:26,6900,1533,305
13. 6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-17D1:26,7710,0813,386
14. 18Justin WilsonMinardi PS031:27,0180,2473,633
15. 15Antonio PizzoniaJaguar R41:27,1450,1273,760
16. 3Juan Pablo MontoyaWilliams FW251:28,2251,0804,840
17. 19Jos VerstappenMinardi PS031:28,2460,0214,861
18. 10Heinz-Harald FrentzenSauber C221:29,1900,9445,805
19. 21Cristiano da MattaToyota TF1031:29,2150,0255,830
20. 20Olivier PanisToyota TF1031:30,4101,1957,025
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:29,222

Kierowcy Ferrari – Michael Schumacher i Rubens Barrichello całkowicie zdominowali treningi poprzedzające finałową sesję kwalifikacyjną do Grand Prix Kanady, plasując się na czele zarówno w pierwszej, jak i drugiej części. Dzisiejszym treningom ponownie towarzyszyły opady deszczu i to spowodowało, że zespoły korzystające z opon Bridgestone dysponowały przewagą, która w przypadku kierowców Ferrari była bardzo widoczna. Najszybszy kierowca na oponach Michelin – Fernando Alonso (Renault) miał już blisko dwie sekundy straty do Michaela Schumachera i sklasyfikowany został na czwartej pozycji. Trzeci czas uzyskał tymczasem Giancarlo Fisichella (Jordan) i chociaż Włoch miał także znaczną stratę do kierowców Ferrari, to jednak bez większych przeszkód pokonał kierowców z pozostałych czołowych zespołów, co z pewnością jest zasługą ogumienia firmy Bridgestone i panujących warunków. Fisichella podczas wczorajszej sesji kwalifikacyjnej trafił na wyjątkowo niekorzystne warunki, jednak dzisiaj przy równych szansach dla wszystkich kierowców pokazał, na co naprawdę go stać. Podobnie Ralf Schumacher, który dzisiaj uplasował się na piątej pozycji, a wczoraj był dopiero siedemnasty. Z kolei drugi kierowca z zespołu Williams – Juan Pablo Montoya dzisiaj wypadł nawet gorzej niż w piątek, gdyż znalazł się na 16 pozycji, mając już blisko pięć sekund straty do starszego z braci Schumacherów. B.A.R to kolejna stajnia korzystająca z opon Bridgestone, która dzisiaj wypadła całkiem nieźle. Największy pechowiec wczorajszej sesji kwalifikacyjnej – Jacques Villeneuve był tym razem szósty, natomiast Jenson Button sklasyfikowany został na ósmej pozycji. Pomiędzy kierowcami z zespołu B.A.R znalazł się David Coulthard. Szkot był jednak jedynym kierowcą z zespołu McLaren, który załapał się do pierwszej dziesiątki, ponieważ Kimi Raikkonen uzyskał dopiero trzynasty czas, mając ponad trzy sekundy straty do Michaela Schumachera. Ponadto w pierwszej dziesiątce znaleźli się jeszcze Jarno Trulli (Renault) i Mark Webber (Jaguar).

Największymi pechowcami byli dzisiaj niewątpliwie kierowcy Toyoty, którzy sklasyfikowani zostali na ostatnich pozycjach. Na domiar złego Cristiano da Matta podczas ostatniej z dwóch 45-minutowych sesji rozbił swój bolid, powodując wstrzymanie treningów na pięć minut, ale na szczęście wyszedł z tej kraksy bez szwanku. Oliviera Panisa gnębiły tymczasem problemy techniczne, przez które Francuz ukończył najmniej okrążeń ze wszystkich kierowców – 16. Opady deszczu są również przewidywane na dzisiejszą sesję kwalifikacyjną, choć nie powinny być tak intensywne, jak miało to miejsce wczoraj. Tym niemniej należy spodziewać się kilku niespodzianek.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca