F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2004
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Europy
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2004
Klasyfikacje generalne 2004
Statystyki z sezonu 2004

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 200421 marca
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:34,980 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2003
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:36,412 - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
Największa średnia prędkość wyścigu:
201,629 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.1Michael SchumacherFerrari F20041:34,437--11
2.2Rubens BarrichelloFerrari F20041:35,3800,9430,9438
3.35Anthony DavidsonBAR 0061:35,9701,5330,59021
4.38Ricardo ZontaToyota TF1041:36,1471,7100,17721
5.4Ralf SchumacherWilliams FW261:36,2291,7920,08211
6.6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-191:36,3141,8770,0855
7.14Mark WebberJaguar R51:36,4782,0410,1646
8.3Juan Pablo MontoyaWilliams FW261:36,6062,1690,1289
9.9Jenson ButtonBAR 0061:37,0182,5810,4125
10.8Fernando AlonsoRenault R241:37,1192,6820,10113
11.5David CoulthardMcLaren MP4-191:37,4383,0010,3194
12.17Olivier PanisToyota TF1041:37,5903,1530,15212
13.7Jarno TrulliRenault R241:37,8163,3790,22610
14.11Giancarlo FisichellaSauber C231:37,9953,5580,1795
15.10Takuma SatoBAR 0061:38,0233,5860,0286
16.37Bjorn WirdheimJaguar R51:38,0863,6490,06318
17.15Christian KlienJaguar R51:38,5544,1170,46811
18.16Cristiano da MattaToyota TF1041:38,7344,2970,18011
19.39Timo GlockJordan EJ141:38,7884,3510,05418
20.18Nick HeidfeldJordan EJ141:38,8314,3940,0438
21.19Giorgio PantanoJordan EJ141:39,8605,4231,02914
22.20Gianmaria BruniMinardi PS04B1:41,1496,7121,2896
23.21Zsolt BaumgartnerMinardi PS04B1:42,5568,1191,40714
24.12Felipe MassaSauber C231:42,7188,2810,1625
25.40Bas LeindersMinardi PS04B1:43,4248,9870,70615
107% najlepszego czasu: 1:41,048

Podczas pierwszych oficjalnych treningów poprzedzających wyścig o Grand Prix Malezji na czele klasyfikacji znaleźli się kierowcy Ferrari – Michael Schumacher i Rubens Barrichello. Co prawda dzieliła ich dosyć duża różnica czasowa (blisko sekunda), ale nadal była to dominująca postawa. Na kolejnych dwóch pozycjach uplasowali się kierowcy testowi z zespołów B.A.R i Toyota – Anthony Davidson oraz Ricardo Zonta, zaliczając najwięcej okrążeń ze wszystkich uczestników porannych treningów. Na kierowcach tych podobnie jak przed dwoma tygodniami spoczął obowiązek głównych przygotowań do wyścigu, gdyż mogli sobie oni pozwolić na nie oszczędzanie silników w swoich bolidach. Tymczasem pozostali reprezentanci tychże zespołów skupili się na oszczędzaniu swoich aut i mając od ponad 2.5 do 4 sekund straty uplasowali się na dalszych pozycjach. Podobnie było w przypadku pozostałych zespołów (z wyjątkiem Saubera), mających prawo do wystawienia trzeciego kierowcy podczas piątkowych treningów – Jaguar, Jordan i Minardi, przy czym kierowcy testowi tychże stajni znaleźli się poza pierwszą piętnastką. Podczas dzisiejszych treningów nastąpił debiutancki występ Basa Leindersa, który po otrzymaniu superlicencji FIA mógł wreszcie wziąć udział w oficjalnych treningach. Reprezentujący barwy zespołu Minardi Belg miał jednak ogromną stratę do Michaela Schumachera (blisko dziewięć sekund) i znalazł się na ostatniej pozycji.

Poniżej dwóch sekund straty do najszybszego kierowcy Ferrari zmieścili się tylko dwaj kierowcy z innych czołowych zespołów – Ralf Schumacher (Williams) i Kimi Raikkonen (McLaren), którzy uplasowali się kolejno na piątej i szóstej pozycji. Ponadto w pierwszej dziesiątce znalazł się partner młodszego z braci Schumacherów, któremu podczas wczorajszej konferencji prasowej wypowiedział on jawną wojnę – Juan Pablo Montoya. Ralf zarzucił Kolumbijczykowi, iż ten podczas ostatniego wyścigu w bezpardonowy sposób wyprzedził go, nie bacząc na dobro zespołu. Najwyraźniej Niemcowi nadal marzy się status, jakim cieszy się jego starszy brat w zespole Ferrari, ale raczej się tego nie doczeka, a już na pewno nie w tak wczesnej fazie sezonu. Tak czy inaczej Ralf zagroził, że podczas następnej próby wyprzedzania wypchnie z toru Montoyę. Oby tylko Frank Williams nie wypchnął go po takim manewrze ze swojego zespołu. Siódmy czas uzyskał Mark Webber (Jaguar), natomiast pierwszą dziesiątkę zamknął Fernando Alonso (Renault), plasując się tuż za Jensonem Buttonem (B.A.R).

Źródło: F1-Live.com

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca